سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/برگزاری جلسه مشترک هیات تجاری و اقتصادی استان بصره:

با اتاق تعاون خرمشهر در منطقه آزاد اروند

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند گفت: نشست مشترکی با حضور مسئولان اتاق تعاون خرمشهر و تجار عراقی در خصوص ضمانت تجارت و رفع مشکلات اساسی تجار ایرانی و عراقی برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛جلسه مشترک جمعی از هیات تجاری و اقتصادی استان بصره عراق با شرکت‌ها و اتاق تعاون خرمشهر در نمایشگاه صنایع غذایی منطقه آزاد اروند برگزار و با همکاری سازمان و اتاق رجال‌الاعمال ایران، تفاهم‌نامه‌ای در خصوص ضمانت عقد قراردادهای تجاری بین دو منطقه منعقد شد.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند اظهار داشت: با امضای این تفاهم‌نامه و اجرایی شدن آن میزان ریسک تجاری در مرز شلمچه کاهش خواهد یافت و همچنین موجب افزایش اعتماد بین تجار دو کشور خواهد شد.

 موسوی در ادامه افزود: این گروه عراقی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه با شرکت‌های مختلف ایرانی حاضر در نمایشگاه و همچنین اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر به گفتگو و مذاکره پرداختند.

 

حضور مسئولان گمرک مستقر در مرز تجاری شلمچه برای گفتگو و رایزنی با تجار و بازرگانان ایرانی حاضر در نمایشگاه صنایع غذایی منطقه آزاد اروند در راستای تسریع در روند صادرات به کشور عراق نیز بخش دیگری از مذاکرات انجام شده در این نمایشگاه بود./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.