سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معمای سقوط مرگبار مرد همسایه از طبقه چهارم

مرد جوان که در جریان درگیری با مرد همسایه او را به پائین پرت کرده است، به زودی باید در حضور پنج قاضی جنایی به دفاع از اتهامش بپردازد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، اسفند ماه سال 89 مرگ مرموز مرد میانسالی به ماموران پلیس اطلاع داده شد. در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حاضر شده و در بررسی ها دریافتند، سعید بر اثر سقوط از طبقه چهارم یک ساختمان جان باخته است.
 
همسر سعید به ماموران گفت: همسرم همراه یکی از ساکنان ساختمان برای بررسی ایزوگام به پشت بام رفتند . پس از دقایقی صدار فریادی را از حیاط شنیدم. خودم را به حیاط رسانده و با جسد همسرم در حالی که ب اثر سقوط از ارتفاع جان باخته بود رو به رو شدم.
 
ماموران در ادامه به تحقیق از مرد همسایه به نام حسین پرداختند که او در ابتدا منکر قتل شد و گفت: در حال صحبت با امیر بودم که ناگهان تعادلش را از دست داد و به پائین سقوط کرد.
 
تیم جنایی که متوجه تناقض گویی های متهم شده بود، به تحقیقات در این زمینه ادامه داد . سرانجام متهم لب به اعتراف گشود و گفت: با مقتول بر سر هزینه ایزوگام با هم درگیر شدیم که او می خواست مرا به پائین پرت کند. من هم در دفاع از خود او را به پائین هل دادم. من قصد قتل نداشتم و در دفاع از خود این کار را انجام دادم.
 
با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد . متهم به زودی باید در برابر اتهامش از خود دفاع کند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.