سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

پیشرفتهای علمی کشور پس از انقلاب رشد فزاینده ای داشته است

امام جمعه پردیس و رودهن گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت های علمی کشور مانند صنعت پتروشیمی رشد فزاینده ای داشته که نماد آن منطقه عسلویه است و از شاهکارهای مهم نظام اسلامی ایران بشمار می رود.

 

حجت والمسلمینˈ حسین توسلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: در دهه مبارک فجر مسوولان شهرستان پردیس و رودهن بصورت ویژه در نماز دشمن شکن جمعه حضور دارند که پس از برگزاری نماز به مطالبات و خواسته های مشروع شهروندان پاسخ دهند.

امام جمعه پردیس و رودهن گفت: علما، روحانیون، اساتید و فرهیختگان، ریشه های انقلاب، حکومت اسلامی و ولایت فقیه که مبانی حکومت اسلامی است را برای نسل نو و آحاد جامعه بصورت علمی تبیین کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان کارکرد نظام جمهوری اسلامی را نقادی می کنند، خاطرنشان کرد: به لطف الهی نظام جمهوری اسلامی به برکت امام راحل و استمرار ولایت فقیه کارکرد بالایی ازخود نشان داده است.

امام جمعه پردیس و رودهن با بیان دستاوردهای علمی نظام اسلامی گفت: در پایان سال 2013 میلادی میان 200 کشورجهان رتبه شانزدهم را دردنیا کسب کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی درسال 2005 رتبه 35 نانو را داشته است، خاطرنشان کرد: رتبه فناوری نانو کشور در سال گذشته به رتبه هفتم دنیا ارتقا یافته که نشانگر تلاش و جدیت دانشمندان کشور است.

حجت الاسلام توسلی گفت: کشورهای فرانسه، انگلستان، ایتالیا و اسپانیا و بسیاری از کشورهای پیشرفته را در صنعت نانو پشت سرگذاشته ایم.

امام جمعه پردیس و رودهن با بیان فن آوری هسته ای گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اینک نهمین کشور دارای فناوری هسته ای است.

وی گفت: رشد صنعتی کشور پس از پیروزی انقلاب در دهه های مختلف افزایش داشته است و در صنایع نظامی نیز به حد خودکفایی رسیده ایم.

امام جمعه پردیس با اشاره به تولید فولاد در کشورکه به 14 میلیون تن رسیده است، گفت: تولید سیمان سال گذشته درکشور به 70 میلیون تن رسیده است که 50 میلیون تن نیازبازارداخلی است و باقیمانده آن به خارج از کشورصادر می شود

حجت الاسلام توسلی با بیان گرامیداشت 22 بهمن خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با شهدا و آرمانهای انقلاب اسلامی است و مردم با حضورپرشکوه خود دراین مراسم تجدید بیعت با نظام وآرمانهای شهدا خواهند داشت./



برچسب ها: علمی ، انقلاب ، دهه فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.