سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

طرح الگوی مشارکت مردمی در بخش کشاورزی برای احیای دریاچه ارومیه

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست بر نقش سازمان‌های مردم نهاد در موضوع دریاچه ارومیه تاکید کرد و افزود : طرح الگوی مشارکت مردمی در بخش کشاورزی برای احیای دریاچه مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، درویش در جمع خبرنگاران گفت : اگر دولت زمینه و مجال مناسب برای فعالیت‌های مردمی را فراهم کند، سازمان‌های مردم نهاد بهترین ابزار برای حل مشکلاتی همچون بحران دریاچه ارومیه هستند.

وی افزود: هم اکنون بعد از تهران، بالاترین میزان فعالیت‌های زیست محیطی توسط سازمان‌های مردم نهاد بین 31 استان کشور متعلق به آذربایجان‌شرقی است که این نهادهای مردمی کمک‌ها و قدم‌های بسیار خوبی برای حفاظت از محیط زیست برداشته‌اند.

درویش گفت: در موضوع دریاچه ارومیه سازمان‌های مردم نهاد با جلب سریع‌تر اعتماد مردمی می‌توانند کشاورزان منطقه را برای اصلاح الگوی کشت خود راضی کنند.

مدیرکل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست افزود: کشاورزان منطقه اگر بدانند با تحمل یک دوره عزلت و سختی و با بستن برخی چاه‌ها می‌توانند به احیا دوباره دریاچه ارومیه کمک کنند، به طور حتم کمک زیادی در این مسیر صورت می‌گیرد./
انتهای پیام/

برچسب ها: طرح ، الگوی ، مشارکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.