سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال؛

جدال خاموش خودروسازان/ دومی‌های اول و آخر در ورامین

هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور روز یکشنبه 20 بهمن ماه امسال با برگزاری شش دیدار دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برخلاف سنوات گذشته اولین دیدار فصل جاری تیم‌های پیکان و سایپا از حساسیت سال‌های گذشته برخوردار نیست سایپا در شرایطی در کرج میزبان پیکانی‌هاست که قعرنشینی و سقوط آن به دست یک مسجل شده است و نتیجه بازی هفته 21 لیگ نمی‌تواند نقشی در جایگاه این تیم داشته باشد اما شاید دیدار تیم‌های سایپا و پیکان در والیبال برای مدیران این 2 کارخانه خودروساز هم چنان حائز اهمیت باشد.
 
پیکانی‌ها که تا پایان هفته بیستم لیگ جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده‌اند در این هفته و هفته آینده امیدوار به امتیازآوری بالاتر و صعود به جایگاه بهتر در جدول رده بندی هستند.
 
*ورامینی‌ها باز هم به دنبال صدرنشینی  

تیم والیبال متین ورامین در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر در سالن شهید گل عباسی میزبان تیم شهرداری زاهدان است.
 
تیم متین ورامین که برای رسیدن به صدر جدول رده بندی با تیم باریج اسانس کاشان رقابتی تنگاتنگ دارد در این هفته به دنبال برد تیم یازدهمی جدول یعنی شهرداری زاهدان و کسب جایگاه نخست است.
 
زاهدانی‌ها هم که هنوز از حفظ سهمیه لیگ برتری خود ناامید نشده‌اند در پی شکست ستارگان ورامینی در خانه خود و فرار از سقوط هستند در صورت کسب برد امتیازی و نتایج دیگر حریفان آنها می‌توانند تا رده هشتم جدول هم صعود کنند اما در غیر صورت و باخت سه امتیازی احتمال سقوط زاهدانی‌ها به لیگ دسته یک پررنگ‌تر خواهد شد.
 
تا پایان هفته نهم دور برگشت تیم زاهدان با 22 امتیاز جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
 
*مصاف جنوبی‌ها در شمال  

از دیگر بازی‌های مهم و حساس هفته 10 از دور برگشت به مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بازی میزبان تیم‌های آلومینیوم المهدی بندرعباس و کاله مازندران است.  
 
آملی‌ها که هفته گذشته مقابل میزان خراسان نتیجه وسه امتیاز کامل بازی را واگذار کرده بودند در این هفته به دنبال برد بندرعباسی‌ها و بازپس گرفتن جایگاه سومی از مشهدیها هستند.
 
شاگردان "ناصر شهنازی" که در مقابل متین ورامین یک بازی زیبا و حرفه‌ای را در خانه خود به نمایش گذاشتند توانستند از کهکشانی‌ها یک امتیاز کسب کنند حال این هفته آنها باید مقابل آملی‌ها در مازندران بازی کنند نتیجه این دیدار برای هر 2 تیم اهمیت به سزایی دارد. پس باز هم سالن پیامبر اعظم آمل با حضور تماشاگران پرشور آمل شاهد برگزاری یک دیدار حساس و مهم از سری مسابقات لیگ برتر خواهد بود.
 
*کارخانه در پایتخت به دنبال حفظ صدرنشینی  

تیم والیبال باریج اسانس کاشان در هفته دهم از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر در خانه والیبال تهران مقابل تیم نوین کشاورز صف آرایی خواهد کرد.
 
شاگردان مصطفی کارخانه که تا پایان هفته بیستم لیگ فصل جاری با 46 امتیاز صدر جدول را به خود اختصاص داده‌اند در شرایطی به مصاف نوین کشاورز می‌روند که ورامینی‌ها سایه به سایه آنها به دنبال گرفتن صدر جدول هستند.
 
شاگردان جنگنده مسعود آرمات هم که تاکنون برخلاف تصور همگان با عملکرد حرفه‌ای و فوق العاده خود جایگاه هفتم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده‌اند برای کاشانی‌ها در خانه والیبال حریف دست و پا بسته‌ای نخواهند بود.
 
تیم نوین کشاورز تا پایان هفته نهم از دور برگشت با 27 امتیاز در مکان هفتم ایستاده است.
 
*گنبدی‌ها در تبریز به دنبال انتقام‌گیری

از دیگر دیدارهای حساس هفته 10 از دور برگشت لیگ برتر در تبریز برگزار می‌شود این هفته تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در برابر شهرداری تبریز به دنبال جبران شکست سه بر یک دور رفت است.
 
شاگردان حسین معدنی در هفته نهم از دور برگشت مقابل نوین کشاورز شکست سنگینی را متحمل شده بودند برای جبران باخت گذشته و کسب امتیاز بالاتر در خانه خود مقابل گنبدی‌های مدعی صف آرایی می‌کنند.
 
برای بازیکنان تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد نتیجه این دیدار از حساسیت ویژه و بالایی برخوردار است زیرا که از دست دادن امتیاز برای آنها به منزله سقوط در جدول رده بندی و حتی از دست دادن سهمیه لیگ برتری هم می‌شود.
 
تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد تا پایان هفته نهم دور برگشت با کسب 23 امتیاز جایگاه دهم را به خود اختصاص داده است.
 
*تازه جان گرفته‌های اردوی میزبان مشهدی‌ها  

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته دهم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه خود میزبان تیم میزان خراسان است.
 
تیم شهرداری ارومیه که در لیگ امسال با وجود بحران‌های شدید توانست مقابل حریفان خود نتایج خوبی را به سختی کسب کند و هم اکنون با 24 امتیاز در جایگاه هشتم جدول ایستاده است این هفته در شرایطی به مصاف میزانی‌ها می‌رود که آنها هفته گذشته در مقابل کاله آمل سه امتیاز کامل دیدار را به دست آوردند.
 
ارومی‌ها در صورتی که بتوانند در خانه خود امتیاز کامل بازی با مشهد را کسب کنند جایگاهشان در جدول رده بندی با احتمال صعود یک پله‌ای مواجه خواهد بود.
 
جدول رده‌بندی لیگ: 

1-    باریج اسانس کاشان                    46 امتیاز                            
2-    متین ورامین                                45 امتیاز
3-    میزان خراسان                             40 امتیاز
4-    کاله مازندران                               37 امتیاز
5-    پیکان تهران                                 32 امتیاز
6-    شهرداری تبریز                            28 امتیاز
7-    نوین کشاورز                               27 امتیاز
8-    شهرداری ارومیه                          24 امتیاز
9-    آلومینیوم المهدی بندر عباس         23 امتیاز
10-    جواهری گنبد                             23 امتیاز
11-    شهردای زاهدان                        22 امتیاز
12-    سایپا                                       13 امتیاز

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.