سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجرای12طرح عمرانی زیرساخت گردشگری درکاشان با مشارکت بخش خصوصی

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از 12طرح عمرانی زیرساخت گردشگری در حال اجرای این اداره با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.

مهران سرمدیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: احداث 5 اقامتگاه سنتی،یک مجتمع گردشگری، یک اقامتگاه ، دو هتل و سه مهمانپذیر از جمله این طرح ها است.

وی اجرایی شدن سهم صددرصدی تعهد اشتغال این سرپرستی با اجرای این طرح های عمرانی را یادآورشد و افزود:اسامی 200نفر به سامانه رصد اشتغال وزرات تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارسال شد که طبق این آمار توانست سهم صددرصدی تعهد اشتغال خود را به انجام رساند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان تصریح کرد:از این تعداد آمار ثبت شده درسامانه رصد اشتغال وزارتخانه 20 نفر سرمایه گذار،62 نفر هنرمند صنایع دستی، 111 نفر شاغل در تاسیسات گردشگری و 7 نفر پیمانکار هستند.

به گفته وی، دو محور ، دو منطقه نمونه و هفت روستای هدف گردشگری کاشان نیز از جمله فرصت های ویژه سرمایه گذاری متعدد با مشارکت گسترده و حمایت هر چه بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ایجاد زیرساختهای گردشگری در این مناطق است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان در پایان از کسب 7 موافقت اصولی اداره کل اصفهان برای ایجاد تاسیسات گردشگری خبر داد و گفت: این هفت موافقت شامل احداث یک اقامتگاه گردشگری ، دومهمانپذیر، یک زائر سرا،یک مجتمع گردشگری و دو مهمانپذیر سنتی است.

به گفته وی، این هفت واحد تاسیساتی با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در راستای افزایش ماندگاری اقامت گردشگران در کاشان ساخته می شود. /


انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.