سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار معاون وزير امور خارجه سوريه و مدير بخش سياسی ساف

معاون وزیر امور خارجه سوریه و مدیر بخش سیاسی سازمان آزادیبخش فلسطین ساف روز شنبه دیدار و درباره اوضاع اردوگاه های فلسطینی در این کشور گفتگو کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا ؛ فیصل مقداد و انور عبدالهادی در این دیدار تازه ترین تحولات مربوط به اوضاع اردوگاه های فلسطینی در سوریه را در سایه بحران کنونی حاکم بر این کشور بررسی کردند.
مقداد بار دیگر بر آمادگی دایمی سوریه برای ارائه کمک های لازم و امداد رسانی به آوارگان فلسطینی در اردوگاه یرموک و حل بحران مربوط به آن به منظور فراهم کردن شرایط بازگشت خانواده هایی که گروه های مسلح تروریست آنان را مجبور به ترک این اردوگاه کردند تاکید کرد.
وی از موضع کادر رهبری تشکیلات خودگردان فلسطین در حمایت از وحدت و ثبات سوریه و دخالت نکردن در امور داخلی این کشور قدردانی کرد.
عبدالهادی نیز از اقدام دولت سوریه به ارائه کمک به ساکنان اردوگاه یرموک از جمله توزیع بیش از شش هزار سبد غذایی و تخلیه حدود سه هزار نفر از موارد بشری‌ ، بیماران و دانش آموزان از این اردوگاه قدردانی کرد.
این عضو ساف بار دیگر بر موضع کادر رهبری فلسطین در کرانه باختری رود اردن مبنی بر حل سیاسی و صلح آمیز بحران سوریه از طریق گفتگو و بدون دخالت های خارجی تاکید کرد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.