سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نخستین بار؛

بسیاری از اقلام دارویی خاص تحت حمایت بیمه قرار گرفت

دبیر انجمن داروسازان تهران با اشاره به اینکه تعامل سازمان غذا و دارو با وزارت رفاه و سازمان‌های بیمه گر در سال جاری قابل تقدیر است اظهار کرد: نتیجه این همکاری و هماهنگی در کاهش هزینه‌های پرداختی بیماران خاص و صعب العلاج مشاهده شد.

دکتر شهاب الدین جنیدی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق اذعان داشت: در بحث سیاست گذاری دارویی کشور سازمان غذا و دارو با تلاش‌های زیاد سعی در حفظ آرامش و ایجاد شرایط با ثبات در تهیه مواد اولیه و فرآورده‌های نهایی دارو داشت.

وی افزود: همکاری و هماهنگی وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و سایر ارگان‌های ذیربط در این حوزه سبب شد تا حتی الامکان کمبود‌های بازار دارویی کاهش یافته و فضای پر التهاب کمبود دارویی که عوامل بسیاری در ایجاد آن دخیل بودند، تعدیل شود.

وی با تاکید بر این‌که تلاش‌های همه جانبه مسئولان بسیاری از نگرانی‌ها را برطرف نمود گفت: همکاری هماهنگی‌های صورت گرفته در حفظ و ایجاد بازار با ثبات دارویی بسیار موثر بود، به طوری که شاهد کاهش هزینه‌های پرداختی از سوی بیماران خاص و صعب العلاج به منظور تهیه داروهای مورد نیازشان بودیم.

دبیر انجمن داروسازان تهران خاطرنشان کرد: یارانه تخصص یافته از وزارت بهداشت به وزارت رفاه منتقل و با تدابیر هوشمندانه سعی بر پوشش همه جانبه داروی بیماران خاص و صعب العلاج شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دارو ، بیمه ، بیماری ، خاص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.