سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تمرین سرخپوشان قبل از جدال با فجرسپاسی / سرخپوشان راهی فرودگاه شدند

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار مقابل فجرسپاسی برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس آخرین تمرین سرخپوشان قبل از پرواز به شیراز از ساعت 14:30 عصر امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر آغاز شد.
 
بازیکنان پرسپولیس که ساعت 14 به ورزشگاه آمده بودند ابتدا به دویدن و گرم کردن پرداختند و پس از آن زیر نظر علی دایی و سایر اعضای کادر فنی به تمرینات سبک کار با توپ پرداختند.
 
در این تمرین کم فشار سرخپوشان برخی برنامه های تاکتیکی خود را مرور کردند و در پایان نیز برخی نفرات مد نظر با نظارت مستقیم علی دایی به مرور ضربات ایستگاهی پرداختند.
 
مهرداد کفشگری و امید عالیشاه به همراه مارکو سپانوویچ زیر نظر کادر پزشکی به دویدن دور زمین و تمرینات ویژه برای طی کردن دوران نقاهت پرداختند.
 
سایر نفرات زیر نظر کادر فنی در تمرینات گروهی شرکت کردند.
 
در پایان تمرین اسامی نفرات مورد نظر از سوی علی دایی برای سفر به شیراز اعلام شد و بازیکنان پرسپولیس عازم فرودگاه مهرآباد شدند تا با پرواز ساعت 17 عازم شیراز شوند.
 
برخی از اعضای تیم با پرواز ساعت 13 به شیراز رفته بودند و کادر فنی و بازیکنان با پرواز ساعت 17 راهی این شهر خواهند شد تا فردا ساعت 14:30 از هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر(جام خلیج فارس) به مصاف تیم فجرشهید سپاسی شیراز بروند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۱۸:۰۴ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
به امیدپیروزی پرسپولیس وپیروزی دایی جان ناپلون برسرهنگ یاوری...ولی من یه کم ازبابت تمرین نکردن تیم نگران ودلواپسم.خداخودش رحم کنه.وروز روز پرسپولیس باشه...