سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تالیف و ترجمه کتاب اطلس رنگی تشخیصی باکتری شناسی

کتاب اطلس رنگی تشخیصی باکتری شناسی توسط معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و با همکاری بهنام خامسی پور دانشجوی دکتری دامپزشکی واحد شهرکرد و عضو باشگاه پژوهشگران جوان در 2000 نسخه تالیف و ترجمه شد.

نویسنده این اثر گفت: در این کتاب به معرفی باکتری های میکروسکوپی، به عنوان آلایندگان زیستی و  یکی از مهم ترین عوامل آسیب رسان به انضمام تصاویر زیاد ماکروسکوپی و میکروسکوپی  رنگی گویا و همچنین تصاویری از بیماری های حاصله پرداخته شده است.
ابراهیم  رحیمی افزود: در این کتاب از جنس و گونه هایی از رایج ترین باکتری های  میکروسکوپی آلاینده و آسیب رسان از نظر خصوصیات ماکروسکوپیک و خصوصیات میکروسکوپیک  مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: این مجموعه مشمل بر فصلی با نام  محیط های کشت باکتری شناسی است که در آن توضیحاتی در مورد خصوصیات محیط های کشت و  چگونگی ساخت آن ها ارائه شده است.
همچنین در بخش ابتدایی کتاب جدولی از طبقه بندی  اشکال باکتری ها و مورفولوژی پرگنه ها آورده شده است.
معاون پژوهش و فن آوری خاطر  نشان کرد: در تالیف این کتاب سعی شده مفاهیم به گونه ای بیان شود که مطالعه این  کتاب را برای دانشجویان رشته های دامپزشکی، پزشکی، دندانپزشکی، میکروبیولوژی،  باکتری شناسی، علوم آزمایشگاهی و صنایع غذایی سهل تر کند./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.