سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه‌بندی شهرداری ملارد به دو ناحیه در دستورکار مدیریت شهری

سخنگوی شورای شهر ملارد گفت: منطقه‌بندی شهرداری ملارد به دو ناحیه سطح کمی و کیفی خدمات شهری در این محدوده را به نحوه هرچه مطلوب‌تری افزایش می‌دهد.

زمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به نقش موثر و تعیین کننده مدیریت شهری در حصول توسعه پایدار تصریح کرد: تقسیم منطقه‌بندی شهرداری ملارد به 2ناحیه، تحقق این امر «توسعه پایدار» را تسریع و تسهیل می‌نماید زیرا به تبع عملیاتی شدن طرح فوق ارائه خدمات و تقویت زیرساخت‌های شهری را بیش از پیش ارتقاء خواهد داد.

وی در تشریح ضرورت‌های مطرح شدن ایده فوق عنوان کرد: شهر ملارد با جمعیتی بالغ بر 300هزار نفر و بافت منطقه‌ای خاص خود در سه حوزه سرآسیاب، مارلیک و ملارد قدیم با مشکلات و مطالبات خاص به خود روبه‌رو است و انتظارات متنوع و متکثری در سه بخش مذکور وجود دارد که تأمین آن نیازمند به تقسیم کار هرچه مطلوب‌تر و مدون‌تری است که این تقسیم‌بندی می‌تواند راهکار مناسبی برای حل مشکلات جاری و ساری موجود تلقی شود.

زمانی در پایان خاطرنشان کرد: مرجع اصلی تصمیم‌گیری در ارتباط با تحقق طرح مذکور، وزارت کشور و استانداری است و امید آن داریم پس از بررسی مطالعات کارشناسی صورت گرفته طرح مذکور مورد تأیید مرجع نامبرده قرار گیرد./
انتهای پیام/
برچسب ها: منطقه ، بندی ، ملارد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.