سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از امروز آغاز شد

انتخاب رشته تكميل ظرفيت رشته هاي علوم پزشكي و دامپزشكي دانشگاه آزاد اسلامي

انتخاب رشته تكميل ظرفيت رشته هاي علوم پزشكي و دامپزشكي دانشگاه آزاد اسلامي از امروز شنبه مورخ 19/11/92 ساعت 14:00 آغاز شده است و تا روز چهارشنبه 23/11/92 ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران به نقل از سايت مرکز آزمون  دانشگاه آزاد اسلامي،دكتر ناصر اقبالي با اعلام اين خبر گفت: انتخاب رشته مرحله تكميل ظرفيت رشته هاي علوم پزشكي و دامپزشكي دانشگاه آزاد اسلامي از امروز ساعت 14:00 آغاز و تا روز چهارشنبه مورخ 23/11/92 ادامه خواهد داشت، لذا كليۀ داوطلباني كه در گروه آزمايشي علوم تجربي سال 92 شركت كردند، مي توانند در مرحلۀ تكميل ظرفيت ثبت نام كنند.

اقبالي در ادامه افزود: هر داوطلب مي تواند با مراجعه به سايت www.azmoon.org و انتخاب 20 رشته/محل و درج آن در سايت نسبت به ثبت نام الكترونيكي خود اقدام كند.

دكتر اقبالي در پاسخ به اين سوال كه رشته هاي گروه آزمايشي تجربي شامل چه عناويني مي شود، گفت: در اين مرحله رشته هاي گروه علوم پزشكي و دامپزشكي دانشگاه آزاد اسلامي اعلام شده كه داوطلبان مي توانند بر اساس علاقه رشته هاي مورد نظر خود را انتخاب كنند.

رييس مركز آزمون به داوطلبان توصيه كرد: با توجه به اينكه اين فرصت تمديد نخواهد شد از همه متقاضيان خواست كه در اسرع وقت نسبت به ثبت نام خود اقدام كنند.

اقبالي در پايان گفت: به داوطلبان توصيه مي شود در صورت مواجه شدن با سوال يا ابهامي به جاي مراجعه حضوري به مركز آزمون سوال خود را از طريق پايگاه هاي الكترونيكي www.azmoon.org سوال خود را مطرح تا كارشناسان در اسرع وقت به آنها پاسخ گويند

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زینب
۱۲:۴۰ ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
سلاو و خسته نباشید