سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری 34 برنامه فرهنگی هنری ویژه جوانان استان یزد در ایام دهه فجر

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری 34 برنامه فرهنگی هنری ویژه جوانان در ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران عباس دهقان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در حوزه جوانان 34 برنامه فرهنگی هنری همچون مسابقات قرآنی، نشست تخصصی حافظان، مسابقات کتابخوانی آثار شهید مطهری، مسابقات نقاشی و همایش جوانان و انقلاب اسلامی را برگزار می کند. این برنامه ها با حضور و فعالیت جوانان استان یزد انجام می شوند.

وی افزود: در آغاز دهه مبارک فجر نشستی با حضور نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان در استانداری یزد برگزار شد که در این نشست، جوانان به طرح مسائل و مشکلات خود و مسائل مختلف استانی پرداختند.

دهقان با تاکید بر نقش جوانان عضو سازمان های مردم نهاد در فعالیت های استانی اظهار داشت: در استان یزد بیش از 140 سمن در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، علمی و هنری فعال هستند. توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوانان از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد برگزاری مستمر جلسات ستاد ساماندهی استان را از دیگر اولویت های این اداره کل دانست و گفت: پیگیری مصوبات این ستاد که در راس آن استاندار یزد قرار داد از مهمترین اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان است. بیش از هفتاد درصد مصوبات استانی در حال پیگیری و اجراست. منتظر گزارش ارگان های مسئول در این زمینه هستیم.

وی تصریح کرد: با پیگیری و ارزیابی های صورت گرفته محیط زیست، بهزیستی، آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله دستگاه هایی فعال و برتر عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد هستند.
انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، جوانان ، فجر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.