سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مشخص نشدن موضوع زیارت از طرف دولت

موضوع زیارت فقط اختصاص به مشهد ندارد، یک موضوع ملی است که هنوز از سیاست های جدید آن مطلع نیستیم.


به گزارش خبرنگار باشگاه مشهد، معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری مشهد در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب افزود: دولت هدف خودش را در مورد موضوع زیارت مشخص نکرده و ما همچنان منتظر سیاست های حمایتی آن هستیم.

مهدی برادران افزود: با مشخص شدن این مهم، باید وضعیت بافت مشهد وپروژه های بزرگ مانند انتقال فرودگاه که باعث ایجاد هزینه برای مسافران و آلودگی صوتی شده است نیز چاره ای اندیشید.

وی در خصوص ارایه بودجه شهرداری به مجلس شورای اسلامی گفت: در این راستا برای نخستین بار رویکرد شهرداری مشهد، ارایه بودجه جامع است که شامل بودجه خود شهرداری، سرمایه گذاری های شهر و سازمان های وابسته می شود.

برادران ادامه داد: دو هزارو502 میلیارد تومان بودجه نقد شهرداری، شامل درآمدهای نقدی و کمک های دولتی است که367 میلیارد تومان براساس مصوبات، کمک های دولت است وسه هزارو 489میلیارد تومان بودجه سرمایه گذاری ها و بودجه سازمان ها نیز 364 میلیارد تومان است که رقم کل آن 6 هزار وسیصدو63 میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی همچنین آمار جمعیت مشهد را بر اساس آخرین سرشماری سال90 دومیلیون 807 هزار نفر خواند و گفت: بر این اساس سهم جمعیت ما از کل جمعیت کشور 4درصد است وشامل 815هزار و530 تا خانواردر مساحت 328کیلومتر مربع و با میانگین سنی 29ونیم می باشد./  

برچسب ها: موضوع ، زیارت ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.