سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزمحمدی:

تمرین نکردن بازیکنان در نتایج مسابقات تاثیر می‌گذارد/سازمان لیگ و فدراسیون مشکلات را حل کنند

رییس اتحادیه فوتبال در خصوص مشکلات مالی باشگاه‌ها و اعتصاب بازیکنان گفت: وقتی باشگاهی با بازیکنی قرارداد می‌بندد باید حق‌ و حقوق بازیکن را هم رعایت کند.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باشگاه‌ها باید حق و حقوق بازیکنان را رعایت کنند دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس مشکلات مالی دارند و باید به بخشش خصوصی واگذار شوند.

وی ادامه داد: وقتی در باشگاه‌ها اعضای هیئت مدیره تعیین می‌شود آن‌ها وظیفه دارند مشکلات تیم و باشگاه را برطرف کنند. هر کدام از اعضای هیئت مدیره باید مسئولیتی را به عهده بگیرد و با آوردن منابع مالی به مدیرعامل کمک کند،اما در حال حاضر اعضای هیئت مدیره‌ها هیچ کار خاصی انجام نداده‌اند.

وی در ادامه افزود: درست است که بازیکنان حق خود را دریافت نکرده‌اند اما باید در نظر داشته باشند با توجه به اینکه در آخر فصل قرارداریم نباید کاری کنند که  لیگ زیر سوال برود زیرا تمرین نکردن بازیکنان در نتایج مسابقات سقوط و صعود تیم‌ها و همچنین کسب سهمیه آسیایی تاثیرگذار است.

رییس اتحادیه فوتبال تصریح کرد: سازمان لیگ و فدراسیون باید فکری به حال این مشکلات کنند، دو سال است که می‌گویند باشگاه‌های بدهکار نمی‌توانند در مسابقات شرکت کنند بعد نظرشان عوض می‌شود باید در این خصوص تصمیم قطعی گرفته شود.

عزیزالله محمدی در خصوص اینکه چه کاری می‌تواند انجام دهد اظهار داشت: ما برای خصوصی سازی باشگاه‌ها کار گروه تعیین کرده‌ایم.
قبلاً هم کار گروهی برای نظام باشگاه داری تعیین کرده بودیم که این گروه نامه‌ای به مجلس دادند که یا بودجه باشگاه‌ها مشخص شود ویا باشگاه‌ها به بخش خصوصی واگذار شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه راه‌آهن هم که دچار مشکلات مالی شده‌اند از بازیکنان می خواهم به کارشان ادامه دهند و همچنین کادر فنی باید تلاش کنند که هم این باشگاه دچار آسیب نشود و هم لیگ زیر سوال نرود.

انتهای پیام/
برچسب ها: محمدی ، تمرین ، بازیکنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.