سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتهام‌زنی جدید مضحک آمریکا به ایران؛

دولت اوباما ایران را متهم به پشتیبانی از "القاعده" می‌داند/ القاعده از ایران برای انتقال اموال و شبه‌نظامیان استفاده می‌کند!

روزنامه "وال استریت ژورنال" در خبری به نقل از وزارت خرانه‌داری آمریکا مدعی شد دولت اوباما ایران را متهم به پشتیبانی از القاعده می‌‌داند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری "الشرق الاوسط" ، روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شده است: دولت اوباما ایران را متهم می‌کند که این کشور به سران القاعده اجازه می‌دهد تا از طریق این کشور به راحتی شبه‌نظامیانش را به سوریه ارسال کند! این ادعا در حالی مطرح می‌شود که القاعده خود بازوی اجرایی واشنگتن برای انجام اعمال تروریستی در سراسر جهان است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است : القاعده از ایران به‌عنوان نقطه عبوری برای انتقال اموال و شبه‌نظامیان با عبور از ترکیه ، برای پشتیبانی از شبه‌نظامیان داخل سوریه استفاده می‌کند که جبهه النصره از جمله این گروه‌ها است.

شایان ذکر است که مسئولان ایران همواره این اتهامات را رد و اعلام نموده‌اند که این اتهامات دولت آمریکا به تلاشهای جاری برای رسیدن به توافقی بین‌المللی در مسیر برنامه هسته‌ای ایران ضرر وارد می‌کند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
جواد شاملو
۱۵:۲۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
دولت اوباما خیلی غلط اضافی کرده .القاعده در دامن آمریکا پرورش یافته است.