سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داورزنی: طلسم گل‌نزدن منصوری‌ها درتهران شکست/با شناخت از ضعف بزرگ تأسیسات به پیروزی رسیدیم

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: آنالیز دقیق رقیب به پیروزیمان انجامید از سوی دیگر برخلاف هفته‌های گذشته کم‌رنگ‌ترین موقعیت‌هایمان به گل تبدیل شد تا بدشانسی منصوری درضربات آخر پایان یابد.

رضا داورزنی سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شروع خوبی برابر تأسیسات داشتیم شناخت نقاط ضعف وقوت این تیم و همچنین آنالیز دقیقی که توسط کادرفنی دراختیار بازیکنان قرار گرفته بودباعث افزایش اعتماد به نفس تیم و وهمچنین مدیریت رقابت شد تا بتوانیم درتمام لحظات بازی به جز زمان پاورپلی حریف تیم برتر میدان باشیم.

دو فاکتور مهم امتیاز کامل بازی رابی‌چون وچرا در اختیارمان قرار داد. اول اینکه برخلاف هفته‌های گذشته که تیرک دروازه و ودروازه‌بان هر عاملی مانع از ورود توپ به دروازه حریف می شد، توانستیم این طلسم را شکسته و در روز خوبمان ازکم‌رنگ‌ترین موقعیت‌ها حداکثر استفاده راکرده و شش گل به ثمر برسانیم.

درمرحله دوم شناخت کامل از نقطه ضعف بارز تیم تأسیسات به یاری تیم آمد. شاگردان صانعی در رقابت‌های گذشته به خصوص رویارویی با میثاق نشان داده بود که در مقابل ضربات ایستگاهی حریف حرفی برای گفتن ندارد و ما نیز باتکیه بر این مورد دوگل به ثمر رساندیم.

وی افزود: در دقایقی از بازی با نتیجه 1-5 از رقیب پیشی گرفتیم اما هنگامی که تیم رقیب پاورپلی کردسه گل دریافت کردیم.
تمام تیمها برابر منصوری پاورپلی کرده‌اند و گل‌های معدودی دریافت کردیم معتقدم اختلاف زیادگل باتأسیسات باعث شد بازیکنانم با خیالی آسوده دفاع کنند اجازه گلزنی را به رقیب بدهند. تلاش کم تیم درمقابله با پاورپلی شاگردان صانعی به دلیل ذهنیت غلطی که داشتند در ثانیه‌هایی از بازی ما را به خطر انداخت حتی تساوی‌مان دور از ذهن نبود اما گلی که در پنج ثانیه پایانی به ثمر رساندیم امتیاز را دراختیارمان قرار داد.

داورزنی بیان داشت: تیم تأسیسات نسبت به نیم فصل نخست متفاوت ظاهر شده و جذب سه مهره تأثیرگذار به توانایی‌های این تیم افزوده امادر پایان این تجربه تیم شهیدمنصوری بود که به جوانی و تازه‌نفسی شاگردان صانعی برتری یافت که دیگر امتیاز مهم پایان فصلی نیز دراختیارمان قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: کادر ، فنی ، فاکتور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.