سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

امام جمعه موقت تهران: با فرهنگ غربی نمی‌توان انقلاب اسلامی را حفظ کرد

امام جمعه موقت تهران گفت: امکان ندارد کسی از خط دین و خدا خارج شود و بخواهد با فرهنگ غربی، انقلاب اسلامی را حفظ کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حجت‌السلام‌و المسلمین کاظم صدیقی شب گذشته در جلسه ماهانه حسینیه و کتابخانه امام رضا(ع) که با حضور آیت واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: دهه فجر پیروزی اسلام ناب بر کفرجهانی و پیروزی ولایت و امامت بر جبهه استکبار، استبداد و نفاق بود.

وی با اشاره به اینکه قیام و پیروزی انقلاب مردم ایران با پرچمداری امام راحل دور از انتظار محاسبات سیاسی، علمی و تجربی بود، خاطرنشان کرد: این حرکت تداعی‌گر نهضت پیامبراعظم(ص) و پیروزی توحید بر شرک بود.

صدیقی با هشدار نسبت به بمباران فراگیری که با شبکه‌های ماهواره‌ای و اینترنت صورت گرفته است، تأکید کرد: امروز هیچ خانه‌ای مصون از موشک‌های فرهنگی غرب نیست و خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند که در دام فساد گرفتار نشوند.

امام جمعه موقت تهران با انتقاد از آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور گفت: در برخی از اردوهای آموزش و پرورش و همچنین برخی از اساتید در کلاس‌های دانشگاه اعتقاد جوانان ما را زیر سؤال می برند.

صدیقی با اعلام اینکه این انقلاب پشتوانه الهی دارد، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) نسبت به این انقلاب عنایت ویژه دارند.

وی رمز پیروزی را ولایت دانست و تأکید کرد: اگر تقوا نداشته باشیم، بصیرت نخواهیم داشت و بدون بصیرت نمی‌توان امام خود را انتخاب کنیم.

صدیقی تبعیت از امام را کشتی نجات و تنها راه رسیدن به حق برشمرد و یادآوری کرد: اسلامی که امام و ولی نداشته باشد راه و مسیر برای حرکت ندارد.

همچنین در ابتدای این جلسه حاج جعفرماهرخسار از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی پرداخت.


برچسب ها: انقلاب ، اسلامی ، فرهنگ ، غربی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.