سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

دولت به دنبال ارائه راهکاری جدید برای تقسیمات کشوری است

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار,جوین,جغتای,خوشاب,داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دولت جدید در بحث تقسیمات کشوری روی کرد خاصی را دنبال میکند و با نگاه جدیدی در این زمینه وارد شده است.

مهندس علی سبحانی فر در گفتگوی تلفنی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در مشهدافزود: این طرح اکنون در وزارت کشور در حال بررسی و کارشناسان در حال کار برروی آن هستند که پس از تبدیل شدن به یک لایحه در مجلس بررسی خواهد شد.

وی صنعت راهگشای توسعه ملی دانست و گفت: توجه به صنعت باعث حرکت چرخه اقتصاد ,ایجاد اشتغال پایدار و جذب سرمایه میشود.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بودجه تنطیم شده برای سال 93 واقع گرایان نوشته شده است.

مهندس علی سبحانی فر با اشاره به اینکه بودجه سال آینده بر اساس عملکرد استانها در نظر گرفته شده گفت: یکی از مزریت های بودجه سال آینده بحث کنترل تورم است و بالابردن قدرت خرید مردم است.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار,جوین ,جغتای ,خوشاب ,داورزن و ششتمد ادامه داد:دولت با کاهش نقدینگی در بودجه سعی کرده تا تا قدرت خرید مردم را تا حدود زیادی افزایش دهد.

نائب رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی عنوان کرد: بودجه استان خراسان رضوی نسبت به میانگین کشوری سال گذشته تغییر خاصی نداشته است.

مهندس علی سبحانی فر گفت: البته اعتبارات استان نسبت به استان های کوچکتر کمتر است که باید این مهم در وبودجه و اعتبارات اختصاص یافته به استان توسط دولت لحاظ شود.

وی ادامه داد: در دولت دهم پیگیری هایی صورت گرفته که بودجه استان از شش و یک دهم به 8 دهم افزایش یابد که متاسفانه در دولت گذشته این اتفاق رخ نداد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دولت با توجه به شاخص های خاصی بودجه جدید را برای استان ها مشخص کرده که سهم استان در این بودجه از شش و یک دهم به پنج و هشت دهم کاهش یافته که به نسبت میانگین کشوری تغییر خاصی در آن مشاهده نمیشود./

برچسب ها: دولت ، تقسیمات ، کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.