سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقه نقاشی دانش آموزی فجر در مدارس منطقه 12

مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 از برگزاری مسابقه نقاشی دانش آموزی فجر در مدارس این منطقه خبر داد.

سیف‌الله جلالی‌فر در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقه نقاشی دانش آموزی فجر در مدارس منطقه 12 همزمان با دهه فجر در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد. این طرح همزمان با دهه فجر از 12 تا 22 بهمن سال 92 در مدارس منطقه 12 در دست اجرا است.
 
وی ادامه داد: در این طرح دانش آموزان با ارائه آثار خود پیرامون موضوع‌های پیروزی انقلاب اسلامی، سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر و رویدادهای انقلاب به کارشناسان فرهنگی شهرداری منطقه 12 در مسابقه نقاشی دانش آموزش فجر شرکت خواهند کرد.
 
جلالی‌فر با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مسابقه نقاشی دانش آموزی فجر در مدارس منطقه 12، برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان این مسابقه با اهدای جوایزی به رسم یادبود از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
وی خاطرنشان کرد: ارسال پیامک‌های آموزشی و دهه فجر در محلات منطقه 12، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، مذهبی، ورزشی، تفریحی و نمایشی در محلات منطقه، برگزاری جشن انقلاب، برپایی راهپیمایی 22 بهمن سال 92، تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل(ره) از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای‌پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.