سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخرین تحولات سوریه؛

انهدام مواضع مزدوران تکفیری در مرزهای ترکیه/ هلاکت "ایمن نقشبندی" فرمانده یکی از گروه‌های تروریستی

ارتش سوریه ضمن به هلاکت رساندن تروریست‌ها در ریف دمشق از پیشروی آنها در حومه لاذقیه و ورود از مرزهای ترکیه نیز جلوگیری کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، نیروهای ارتش سوریه تعداد زیادی از تروریست‌ها را در سلسله عملیات خود در ریف دمشق به هلاکت رساندند.

بر همین اساس تعداد زیادی از تروریست‌های گروه موسوم به جبهه اسلامی در شهرک کارگری عدرا به هلاکت رساندند و تعدادی از مواضع آنها نیز در کشتزارهای اشعری منهدم شد و "ایمن نقشبندی" فرمانده یکی از گروه‌های تروریستی در کشتزارهای منطقه إب در دوما به هلاکت رسید و تعدادی از تروریست‌ها نیز در داریا به هلاکت رسیدند. 

تعدادی از اعضای گروه تروریستی موسوم به جبهه النصره نیز در خان الشیح و مزارع ریما در یبرود و کشتزارهای منطقه رنکوس به هلاکت رسیدند. 

نیروهای ارتش سوریه همچنین مواضع و مخفیگاه‌های مزدوران تکفیری را که قصد داشتند از مرزهای ترکیه وارد حومه شمالی لاذقیه شوند منهدم کردند و تعدادی از اعضای گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) را نیز به هلاکت رساندند که تعدادی از آنها از اتباع لیبی، عربستان، انگلیس و ترکیه بودند. 

خبرنگار این شبکه در گزارشی از خط مقدم درگیری نیروهای ارتش سوریه با افراد مسلح در لاذقیه گفت: نیروهای مستقر در این منطقه که المکشف نام دارد از پیشروی گروه‌های تروریستی جلوگیری کردند و با کمین بر سر راه آنها، مانع از پیشروی آنها شدند. 

در ادامه آمده است: درگیری‌های شدیدی در منطقه استراتژیک المکشف برای بستن راه کمک‌رسانی و ارسال تسلیحات برای گروه‌های تروریستی روی داد. 

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: تحرکات تروریست‌ها را زیر نظر گرفتیم و آنها را تحت تعقیب قرار دادیم و با استفاده از همه تسلیحاتی که در اختیار داریم آنها را زیر آتش سنگین قرار دادیم.

در همین حال نیروهای ارتش سوریه با همکاری مردم به مواضع تروریست‌ها در محله عین اللوزه در حماه حمله کردند و ضمن بازداشت شماری از تروریست‌ها، مقادیری سلاح شامل سلاح‌های خودکار، سلاح های دوربین دار، گلوله های آر پی جی ، بمب‌های دستی و سلاح‌های کمری مجهز به صدا خفه کن را کشف و ضبط کردند.

نیروهای ارتش سوریه همچنین شماری از تروریست‌ها را در مناطق الحویقه، الرشدیه، الجبیله و العریفی در دیرالزور به هلاکت رساندند. محمد الجرد و غسان الرباح از جمله تروریست‌های کشته شده در این حملات هستند. 

نیروهای ارتش سوریه همچنین یکی از مقرهای تروریست‌ها را در جنوب خیابان البوسرایا در دیرالزور نابود و تعدادی از تروریست‌ها را نیز به هلاکت رساندند و مقادیر زیادی از سلاح‌ها و مهمات آنها را در الردیسات و فرودگاه قدیمی منهدم کردند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.