سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مردم سوریه در حمايت از ارتش و رهبری سوريه تظاهرات کردند

شمار زیادی از شهروندان محله کفرسوسه با برپایی تظاهراتی بر حمایت خود از ارتش، رهبری سوری و هیأت مذاکره کننده سوریه در کنفرانس ژنو2 ،تاکید کردند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، اهالی محله کفرسوسه با برپایی تظاهرات گسترده ای حمایت خود را از ارتش سوریه و عملیات آن علیه گروه‌های تروریستی اعلام کردند. تظاهرکنندگان همچنین حمایت خود را از اصول ثابتی که هیأت مذاکره کننده سوریه در کنفرانس ژنو2 مطرح کرد، اعلام کردند. 

"أوس حسن" خبرنگار این شبکه در  گزارشی همراه با پخش تصاویری از تجمع گسترده تظاهرکنندگان در مقابل مسجد جامع الرفاعی در محله کفرسوسه در دمشق گفت: این تظاهرات در حمایت از عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها و افکار انحرافی و سیاه آنها برگزار شد. 

یک بانوی مسن شرکت کننده در تظاهرات گفت: پیام ما این است که خداوند رئیس جمهور ما را حفظ کند، پیام ما این است که خداوند شر دشمان را از سر ما کم کند. پیام ما این است که می‌خواهیم در صلح و امنیت زندگی کنیم. 

دیگر زن شرکت کننده در این تظاهرات گفت: اولین چیزی که می خواهیم این است که ان شاء الله سوریه علیه همه توطئه ها و دسیسه‌هایی که علیه آن طراحی شده است پیروز می شود. ان شاء الله خداوند ارتش و رئیس جمهور ما را حفظ کند. 

یک نوجوان شرکت کننده نیز گفت: ما آمده ایم تا موضع خود را در حمایت از ارتش و رهبری سوریه اعلام کنیم. به همه کسانی که می خواهند بین ما تفرقه بیندازند می گویم که ما همه متحد هستیم. ما و ارتش یکی هستیم. 

یک مرد میانسال نیز ضمن اعلام حمایت خود از ارتش، از نیروهای ارتش خواست به کار خود ادامه دهند و تاکید کرد ما از ارتش حمایت می کنیم و پشتیبان آن هستیم. ان شاء الله خداوند به ما و ارتش کمک می کند. 

در ادامه گزارش آمده است: شرکت کنندگان در تظاهرات همچنین حمایت کامل خود را از بیانیه هیأت مذاکره کننده سوریه در کنفرانس ژنو2 درباره مسائلی که همه سوری ها باید درباره آنها اتفاق نظر داشته باشند بخصوص مسئله مبارزه با تروریسم، اعلام کردند. تظاهرکنندگان با حرکت در خیابان های کفرسوسه، ابراز اطمینان کردند که سوریه به برکت وحدت مردم و ارتش و رهبری این کشور با یکدیگر در مبارزه با تروریسم پیروز خواهد شد. تظاهرکنندگان تاکید کردند این بحران را خود سوری ها باید از طریق گفتگوهای ملی حل کنند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.