سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

دهگلان ظرفیت‌های جذب سرمایه‌گذاران را دارد

عضو شورای شهر دهگلان با اشاره به قرارگیری دهگلان در مسیر ارتباطی سنندج به همدان گفت: این شهرستان ظرفیت‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،سیدجمال حسینی اظهار داشت: دهگلان ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف از جمله زمین مرغوب، راه ارتباطی مناسب، نیروی کار متخصص و تحصیل‌کرده را دارد ولی متاسفانه هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.اگرچه این شهرستان از تمامی ظرفیت‌های لازم توسعه‌ای برخوردار است اما اقدام قابل‌توجهی برای بهره‌مندی از این ظرفیت‌ها انجام نشده است.

حسینی سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار را از جمله راه‌های توسعه پایدار در این شهرستان دانست و گفت: محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های دهگلان تنها با اشتغال پایدار و فراهم‌سازی زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری رفع می‌شود.

وی در ادامه به اهمیت نقش سرمایه‌گذار در روند توسعه دهگلان اشاره کرد و گفت: سرمایه‌گذاران با نقش پررنگ خود زمینه را برای اشتغالزایی فراهم کرده و موجب رفع معضل بیکاری و محرومیت در این شهرستان می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر دهگلان با بیان اینکه تسهیلات بانکی و کمک و توجه دولت برای جذب سرمایه‌گذار از الزامات تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری است، گفت: متاسفانه بانک‌ها در این راستا آنچنان که شاید و باید، همکاری نمی‌کنند.

وی در ادامه از وضعیت دفن زباله در این شهرستان انتقاد کرد و گفت: حدود 2 سال است پیگیر این قضیه هستیم ولی تاکنون زمین مناسبی برای این کار پیدا نکرده‌ایم.

حسینی با اشاره به اینکه در دفن زباله باید به مکان‌یابی مناسب آن توجه کرد و با روش صحیحی جمع‌آوری شود خاطرنشان کرد: شهرداری دهگلان پیگیر حل این مشکل است و امیدواریم هرچه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.