سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ساخت 3000 واحد مسکن شهری تمام شد/ افزایش به 4500 واحد تا پایان امسال

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی بنیاد مسکن شهری گفت: تاکنون ساخت 3 هزار واحد مسکن شهری در شهرهای زیر 25 هزار نفر به اتمام رسیده که سعی خواهیم کرد تا پایان امسال این تعداد را به 4 هزار و 500 واحد برسانیم.

جابری؛ مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی بنیاد مسکن شهری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سهمیه ساخت مسکن شهری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 6 هزار واحد بوده است، گفت: تاکنون ساخت 3هزار و 900 واحد مسکن شهری را شروع کرده‌ایم.
 
وی ادامه داد: 16 هزار و 700 واحد مسکن نیمه تمام از سال‌های گذشته باقی مانده که ادامه ساخت آنها را به امسال منتقل کرده‌ایم.
 
جابری در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر ساخت 20 هزار واحد مسکن شهری را در شهرهای زیر 25 هزار نفر در دست اجرا داریم.
مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی بنیاد مسکن شهری با اشاره به اینکه طبق برنامه زمان بندی باید ساخت 6 هزار واحد مسکن شهری را تاکنون به اتمام می‌رساندیم گفت: از این 6 هزار واحد تاکنون تنها 3 هزار واحد را به اتمام رسانده‌ایم.
 
وی در ادامه تأکید کرد: سعی خواهیم کرد تا پایان امسال 3 هزار واحد را به 4 هزار و 500 واحد برسانیم که خوشبختانه تاکنون این واحدها پیشرفت 80 درصدی داشته‌اند.
 
جابری در ادامه خاطرنشان کرد: در استان تهران بنیاد مسکن واحدهای مسکن شهری چندانی نداشته و تنها در منطقه واوان تعدادی واحد برای ساخت در نظر گرفته شده است.
 
وی در ادامه یادآور شد: شرط اولیه ساخت واحدهای مسکن شهری در منطقه واوان اخذ تسهیلات مسکن است که در حال برنامه‌ریزی برای دریافت آنها هستیم.
 
مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی بنیاد مسکن شهری در ادامه تصریح کرد: متقاضیان ما در این منطقه اقشار متوسط به پایین هستند که باید حدالامکان  باید از تسهیلات مسکن شهری بهره‌مند شوند.
 
جابری خاطر نشان کرد: ظرفیت استان تهران برای ساخت مسکن 1500 واحد مسکن شهری است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.