سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیرجند/

اهدای 425 واحد خون توسط داوطلبان هلال احمر سرایان

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان گفت: از آغاز امسال تاکنون 425 واحد خون توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر سرایان طی شش مرحله اهدا شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمد‌رضا شرعی اظهار داشت: از آغاز امسال تاکنون اهدای خون در شش مرحله در پایگاه‌های داوطلبی جمعیت هلال احمر سرایان انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: این پایگاه‌ها شامل پایگاه داوطلبی چهارده معصوم آیسک، مهدیه سرایان و مسجد جامع سه‌قلعه می‌شود.

جذب 305 نفر در واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر سرایان

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان ادامه داد: تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود یک مرحله دیگر اهدای خون در این سه پایگاه داوطلبی برگزار شود.

شرعی اذعان داشت: از آغاز سال جاری تاکنون 425 واحد خون توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر سرایان به نیازمندان اهدا شده است.

وی با بیان این‌که در سال جاری 305 نفر در واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر سرایان جذب شده‌اند، اضافه کرد: در مجموع در حال حاضر یک‌هزار و 56 نفر جزو اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر این شهرستان هستند.

ویزیت 200 نفر توسط کاروان‌های سلامت هلال احمر سرایان

سرپرست جمعیت هلال احمر سرایان با بیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون چهار کاروان سلامت به روستاهای محروم اعزام شده‌اند، افزود: در این کاروان‌ها پزشک، پیراپزشک و داوطلبان جمعیت هلال احمر حضور داشته و به مردم خدمات بهداشتی به صورت رایگان ارائه کرده‌اند.

شرعی ادامه داد: تعداد 200 نفر از افراد روستایی توسط این کاروان‌ها به صورت رایگان ویزیت شده و داروهای تجویز شده برای این افراد را هلال احمر سرایان به صورت رایگان در اختیار این افراد قرار داده است.

وی با بیان این‌که از آغاز امسال تاکنون شش ایستگاه سلامت هلال احمر در سرایان فعالیت کرده است، یادآور شد: در این ایستگاه‌ها 412 نفر تست شدند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.