سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستاره اسکندری:

برنده سیمرغ شدن آرزوی هر بازیگری است

ستاره اسکندری گفت: برنده سیمرغ شدن در جشنواره برای هر شخص و گروهی جذاب است و امیدوارم برای من هم این موضوع اتفاق بیافتد.

 به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات سی و دومین جشنواره فیلم فجر، ستاره اسکندری یکی از بازیگران فیلم "ناخواسته" ساخته برزو نیک نژاد در خصوص نقش خود در این فیلم سینمایی گفت: به نظرم این نقش مانند چند نقش قبلی من در فیلم های سینمایی کار متفاوتی است، اما به دلیل اینکه مانند فیلم دیگرم در جشنواره، در دسته ی فیلم اولی ها است نمی دانم در بخش جوایز جشنواره حضور داشته باشد یا خیر، اما برنده سیمرغ شدن در جشنواره برای هر شخص و گروهی جذاب است و امیدوارم برای من هم این موضوع اتفاق بیفتد.

وی در خصوص همکاری با نیک نژاد نیز گفت: حضور در کنار دستیار و برنامه ریز قدیمی سینمای کشورمان می تواند اتفاق خوبی در حوزه کاری من باشد و با توجه به این که من شخصا ایفای نقش در فیلم نامه های خاص و متفاوت را دوست دارم امیدورام که این کار نیز موردتوجه عموم قرار بگیرد.

بازیگر فیلم "فردا" در ادامه خاطر نشان کرد: هر دو فیلم من در جشنواره امسال فیلم اولی است و من از میان این دو فیلم، فیلمنامه ی فردا را به شدت می پسندم که دارای دو اپیزود است و من در یکی از بخش ها به عنوان مادر دختری که به عکاسی علاقه مند است حضور دارم.

وی افزود: فیلمنامه فردا بر اساس یکی از حکایات مولانا ساخته و پرداخته شده است و امیدوارم در جشنواره از جایگاه خوبی برخوردار باشد و مرود توجه قرار گیرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان صحبت هایش در خصوص کیفیت و تغییرات جشنوراه امسال نیز گفت: ما پس از یک جشنواره که با کیفیت معمولی برگزار شد، با جشنواره ای پر از اسامی نام آشنا و با تجربه همراه هستیم که این موجب می شود جشنواره پرباری را پیشرو داشته باشیم همچنین این که بسیاری از فیلم اولی های نیز در این جشنواره فرصت ارائه کار پیدا کرده اند این نیز از دیگر مزیت های جشنواره امسال است و امیدوارم که از کیفیت بالایی هم برخوردار باشد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.