سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور کنگره آمریکا مدعی شد؛

اوباما تلاش می کند تا خود را به تهران نزدیک کند

ولید فارس مشاور کنگره آمریکا مدعی شد، رئیس جمهور این کشور در تلاش است تا خود را به تهران نزدیک کند و این امر نیز در خلال سخنرانی وی درباره بشار اسد کاملا مشهود بود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روسیا الیوم:"ولید فارس" مشاور کنگره آمریکا در برنامه "حدیث الیوم" در سخنانی به موضع گیری دولت آمریکا در قبال برنامه هسته ای ایران پرداخت و مدعی شد، افق نزدیکی میان واشنگتن و طهران به خوبی نمایان شده است.

ولید فارس گفت:دولت باراک اوباما به موفقیت گفتگوهای هسته ای غرب با ایران اعتماد بسیاری کرده است و در ادامه افزود: با این حال مذاکرات هسته ای گروه 5+1 با ایران در کنگره آمریکا با انتقادات زیادی مواجه بوده است و بسیاری در کنگره طرفدار مذاکره با ایران نیستند.

وی در ادامه اظهارت خود مدعی شد: دولت اوباما در حال حاضر اولویت روابط را به ایران داده است و این امر نیز در عقب نشینی وی از کناره گیری بشار اسد رئیس جمهور سوریه که از سخنرانی وی آشکار شد، به وضوح به نظر می رسد.

ولید فارس گفت:آنچه که کنگره آمریکا از ایران می خواهد، هرگز رخ نخواهد داد، زیرا ایران نفوذ خود از سوریه و لبنان را خارج نخواهد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ولید ، فارس ، اوباما ، ایران ، هسته ای
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.