سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشخصات نهایی گلکسی S5 منتشر شد

شایعات و اخبار در مورد پرچم دار بعدی سامسونگ همچنان ادامه دارد، اما به نظر می رسد که مشخصات نهایی این محصول مشخص شده است . در ادامه نگاهی به این مشخصات می اندازیم.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، گلکسی S5 که ظاهرا در رویداد MWC بارسلون شاهد رونمایی آن خواهیم بود، مجهز به صفحه نمایش 5.24 اینچی Super AMOLED با رزولوشن QHD (2560*1440) و چگالی تصویر 560PPI خواهد بود، همچنین پردازنده های اسنپ دراگون 805 و اگزینوس 6 به همراه 3 گیگابایت رم وظایف پردازشی این گوشی را بر عهده خواهند داشت،  دوربین اصلی گلکسی S5 مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی OIS خواهد بود و بر خلاف گلکسی Note3 توانایی فیلم برداری 4K را نخواهد داشت.

همچنین این اسمارت فون به یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی نیز در جلو مجهز است.

S5 سامسونگ در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد، گویا سامسونگ قصد دارد نسخه ی 16 گیگابایتی را حذف کند، در نهایت یک بانری 3200 میلی آمپری وظیفه ی تامین انرژی مورد نیاز پرچم دار جدید سامسونگ را بر عهده خواهد داشت، اما در مورد جنس بدنه ی این محصول که حواشی زیادی نیز به دنیال خود داشته است، گویا سامسونگ قصد دارد S5 را علاوه بر پردازنده در بخش بدنه نیز در دو مدل عرضه کند، یک بدنه پلاستیکی و یک بدنه فلزی، همچنین احتمال استفاده از چرم مصنوعی در پشت دستگاه نیز وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.