سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد؛

کنسرت‌ "اشکان خطیبی" با ترانه‌های خاطره انگیز انگلیسی

"اشکان خطیبی‌" از اجرای کنسرت‌ در روز‌های آخر اسفند به سرپرستی ‌"بهروز صفاریان‌" از تاریخ 5 الی 22 اسفند در تالار وحدت خبر داد.

اشکان خطیبی‌ بازیگر خواننده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت:  من با همکاری محمد  رحمانیان‌ و سایر دوستان یک گروه پانزده نفره را تشکیل  داده‌ایم که به سرپرستی بهروز صفاریان  است و همانطور‌ که از نامش پیداست از تاریخ  پنجم اسفند تا 22  هر شب از ساعت 18:30 الی 20:30  در تالار وحدت‌ به اجرای کنسرت می‌پردازیم.
 
وی افزود: موضوع این کنسرت‌ را موسیقی پاپ‌ نوین ایران و همچنین ترانه‌های خاطره انگیز‌ انگلیسی تشکیل می‌دهد.
 
 خطیبی  با اشاره به جریان ضد فرهنگی و پایین بودن سطح تفکر و اندیشه به عنوان مشکلات جدی سینمای ایران  بیان کرد:  اینکه در روز رایگان سینما با این صحنه‌ها مواجه هستم نه تنها  موجب خوشحالی نیست بلکه بسیار  غم انگیز و ملال آور است چون این استقبال نه تنها نشان دهنده‌ علاقه مخاطب‌ نیست بلکه نه نظر من اصلاً‌ نشانه خوبی نیست.

بازیگر و خواننده سینمای ایران افزود: در حال حاضر جذب و راهیابی بازیگر‌ به عرصه سینما خیلی آسانتر‌ و راحت‌تر از سال‌های قبل شده و بیشتر معیار جذب بازیگر انگار مناسبات خاص و فیزیک‌ مشخص است.
 
خطیبی اظهار داشت:  بازیگران حاصل تعامل و همکاری فکری کارگردان و تهیه کننده است چون تهیه کننده هم به خاطر هزینه‌ای که در نظر گرفته و سرمایه‌ای که در پروژه گذاشته انتظار برگشت سرمایه با بازیگران مطرح را دارد و کارگردان هم که در واقع عنصر اصلی انتخاب بازیگر است.
 
 وی ادامه داد: انتخاب بازیگر یک علم و تخصصی است که حتی در اروپا و هالیوود‌ هم جریان دارد اما متاسفانه بیشتر اوقات در سینمای من عامل انتخاب بازیگران با رفاقت‌ها و آشنایی و رابطه‌ها عجین می‌شود و غیر تخصصی می‌شود.
 
 این بازیگر خاطر نشان کرد:  به نظر من شکاف بین مخاطب و عوامل سینما از جمله بازیگر و کارگردان و ... موجب استقبال نکردن و خلوت شدن سالن‌های سینما می‌شود و باید با از بین بردن این شکاف‌ را جذب کرد.

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.