سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویدیچ:در پایان فصل یونایتد را تر ک می‌کنم

ستاره صربستانی یونایتد اعلام کرد که این فصل، آخرین حضورش در اولدترافورد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نمانیا ویدیچ مدافع باتجربه منچستریونایتد اعلام کر در پایان این فصل منچستر یونایتد را ترک خواهد نمود.

ویدیچ که در سال2006 از اسپارتاک مسکو به منچستریونایتد منتقل شده بود در طول دوران حضورش دراین تیم 5 بار قهرمان لیگ برتر شد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کرد.

ویدیچ در بیانیه ای که در وب سایت رسمی یونایتد منتشر شد گفت:این آخرین سال قرارداد من با یونایتد است و من هشت سال فوق العاده را در اینجا سپری کردم. دوره حضور من در این باشگاه بزرگ، همیشه در ذهنم به عنوان بهترین سال‌های کارنامه فوتبالی‌ام باقی خواهد ماند. من هیچ وقت نمی توانستم تصور فتح 15 جام را بکنم و قطعا هرگز آن شب رویایی در مسکو (فینال لیگ قهرمانان اروپا) را فراموش نخواهم کرد و این خاطرات تاهمیشه با من و هواداران خواهد ماند.

ویدیچ در ادامه نوشت: در هر حال من تصمیم گرفته ام که در پایان فصل از تیم بروم. می خواهم دوباره خودم را به چالش بکشم و تلاش کنم که در سالهای آتی بهترین بازیهای ممکن را از خودم بگیرم. البته من قصد ندارم که در انگلیس بمانم. چون تنها تیمی که در انگلیس دوست دارم برایش بازی کنم، منچستریونایتد بود و من به اندازه کافی خوش شانس بودم که برای سالیان سال عضوی از این باشگاه باشم. من چند گزینه پیش رویم دارم و از میان آنها بهترین انتخاب از نظر خودم و خانواده ام راانجام خواهم داد.من تمام تلاشم را به کار می گیرم که در بازیهای پیش رویم برای منچستر متمرکز باشم و بهترین عملکرد ممن را تا پایان فصل برای تیم به کار بگیرم. امیدوارم که این صحبتها به گمانه زنی ها در مورد آینده من پایان دهد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.