سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"علیرضا سبط احمدی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جذب گیشه؛ تنها دلیل حضور بازیگران درجه 3 ترکیه‌ای در فیلم ایرانی است

"علیرضا بسط احمدی" به حضور بازیگران درجه 3 ترکیه‌ای برای جذب گیشه گفت: اجازه پریدن از دیوار کوتاه فرهنگ را به هر کسی داده‌ایم.

"علیرضا سبط احمدی" تهیه‌کننده‌ی سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی سینما باشگاه خبرنگاران گفت: ما دیوار فرهنگی خود را کوتاه کردیم و هر کس به خودش اجازه پریدن از این دیوار را می‌دهد و همین باعث می‌شود سریال‌های بی‌محتوای ترکیه‌‌ای در میان خانواده‌ها جای خود را باز کنند.
 
وی ادامه داد: در تمامی خانواده‌های ایرانی اندیشه‌های مذهبی وجود دارد، اما مشکل این است که ما در تولید کارهای مخاطب‌پسند کوتاهی کردیم؛ زیرا وظیفه داریم نسل کودک و نوجوان خود را با سنت خودمان آشنا کنیم، متأسفانه کودک و نوجوان ما قهرمانان کشور غربی را بهتر از اسطوره‌های مذهبی و ملی می‌شناسند.
 
سبط احمدی افزود: کارگردانان و تهیه‌کنندگان ما با جذب عوامل و بازیگران درجه 3 ترکیه‌ای تنها درصدد جذب گیشه و "اکران‌های درجه 3" در کشورهای همسایه هستند و هدف دیگری وجود ندارد؛ زیرا کیفیت عوامل و بازیگران سینمای خود ما با توجه به همین ظرفیت‌های موجود، در حد خوبی است.
 
تهیه‌کننده "سنگ اول" اظهار داشت: المان‌های به ظاهر جذاب فیلم‌ها و سریال‌های ترکیه‌ای با عقاید ما سازگار نیست و اصول ما روی آنها خط بطلان کشیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: متأسفم که سریال‌های ترکیه‌ای جای خود را در میان خانواده‌‌های ما باز کرده و به همین دلیل کارگردانان و تهیه‌کنندگان ما به سراغ بازیگران ترکیه‌‌ای می‌روند، حتی اگر این بازیگران توانایی ارائه‌ی بازی خوبی را نداشته باشند.

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.