سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"رضا فیاضی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

" رادیو7" از حضور افراد سیاسی هم بهره گیرد

دست اندرکاران "رادیو7" ضمن بخش " ایران‌شناسی" و بستر حضور افراد سیاسی را نیز در این برنامه فراهم کنند.

"رضا فیاضی" بازیگر تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار  حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران  گفت: با توجه به اینکه من قصه و شعر می نوشتم بعد از مدتی تهیه کنندگان برنامه از من درخواست کردند که با همکاری یکدیگر بخش " قصه های‌ملی" را اجرا کنم.

وی افزود: به دوستان و همکاران " رادیو7" پیشنهاد می دهم که بخشی را با حضور سیاسیون برجسته و بخشی دیگر را با عنوان  : ایران‌شناسی" به برنامه اضافه کنند تا  در این نقش با حضور مهمانان برنامه اطلاعاتی در مورد نوع  آداب و رسوم و سنت شهرهای مختلف در اختیار مخاطبان قرار داده  می شود.

 این بازیگر بیان کرد: برنامه " رادیو7" تاکنون  برنامه خوب و موثری برای مخاطبان بوده و آنان در برقراری ارتباط خوب با مخاطب موفق بوده‌اند و همه عوامل این گروه دوستان خوبی هستند که برای تک تک این افراد احترام خاصی قائلم.

فیاضی در مورد دیگر فعالیت خود در تلویزیون افزود: در سریال "معمای شاه" که هم اکنون در حال تصویر برداری است ایفاگر نقش فردی به نام فر دوست هستم.

این بازیگر خاطر نشان کرد:  نمایش " طلسم صبحگل" را به کارگردانی دکتر قطب الدین‌صادقی 7و8 بهمن در جشنواره تئاتر فجر اجرا کردیم که با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد.


انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.