سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه در هفته ای که گذشت:

یخ زدایی راه های اصلی کشور تا دریافت 400 میلیون دلار "تسهیلات" خرید هواپیما

باز شدن بسیاری از راه های اصلی کشور به وسیله راهداران کشورر به دلیل کولاک شدید هوا و دريافت ۴۰۰ ميليون دلار تسهيلات خريد هواپيما از صندوق توسعه ملي از اخبار مهم حوزه راه در این هفته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  حوزه راه در این هفته شاهد اتفاقات بسیاری از جمله مسدود شدن راه های اصلی بر اثر کولاک شدید بوده است.

براساس این گزارش

با توجه به بارش برف سنگين كه منجر به تعطيلي بعضي از فرودگاه هاي كشور شد ، اما فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) بر اساس برنامه ريزي هاي منظم و دستورالعملي که قبلاً تدوین شده بود ، اقدام به عمليات برف روبي و يخ زدايي سطوح پروازي خود به وسعت 2583000 مترمربع و طي 7مرحله در مدت 48 ساعت كرد.

کارشناس "هواشناسی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

نقشینه گفت: امروز (جمعه) و فردا در غالب مناطق کشور جو آرام است و روند تدریجی افزایش دما در کشور رخ می دهد که این افزایش دما از روز دوشنبه محسوس‌تر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در جاده چالوس:

وزیر راه و شهرسازی امروز در بازدید از محورهای حوزه استحفاظی استان البرز اعلام کرد تمام راه‌های اصلی استان‌های شمالی باز است و امروز بازگشایی در راه‌های روستایی انجام می‌شود.

اصغری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بارش برف در تهران به تدریج کاسته و قطع می‌شود.

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري:

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري گفت: پارامترهايي نظير كسب جايگاه مطلوب در سطح بين الملل، تعداد ناوگان، توسعه صندلي، ميزان جابه جايي مسافر و دستيابي به دانش تعمير و نگهداري هواپيماهاي پهن پيكر حاكي از افزايش اقتدار صنعت هوايي كشور با وجود فشارهاي ناشي از تحريم طي 35 ساله گذشته در سطح منطقه و جهان است.

در ديدار رئيس سازمان هواپيمايي كشوري با مديرعامل شركت فرودگاهها؛

رئيس سازمان هواپيمايي كشوري به همراه معاونان و مديران خود با اسماعيل تبادار رئيس جديد هيات مديره و مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور ديدار و پيرامون ساماندهي تاخيرات پروازي و راهكارهاي برون رفت از مشكلات فرودگاه مهرآباد به گفت و گو پرداختند.

سازمان "هواشناسی" کشور؛

امروز با ورود سامانه بارشی جدید به کشور در غرب، جنوب غرب ابرناکی و بارش باران و برف و وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق شروع می‌شود و بتدریج گستره بارش ها از بعدازظهر امروز به استان‌های شرقی کشور نیز می‌رسد.


با نزديک شدن به ايام دهه فجر و تعطيلات پايان سال، مديران و دست اندرکاران سفرهاي دريايي هرمزگان در نشستي دو روزه گرد هم آمدند تا آخرين هماهنگي هاي لازم را براي خدمات رساني مناسب و ايمن به مسافران در اين ايام انجام دهند.


رئيس سازمان هواپيمايي كشوري خبر داد

رييس سازمان هواپيمايي كشوري از ارائه تسهيلات 400 ميليون دلاري صندوق توسعه ملي براي خريد هواپيما خبر داد و اعلام كرد: بعد از توافقات صورت گرفته در ژنو و آغاز گام اول برداشتن تحريم‌ها، قطعات هواپيما تا دو هفته ديگر وارد كشور مي‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: هوا ، جاده ، راه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.