سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته بیست و یکم سوپرلیگ بسکتبال؛

دومین برد دانشگاه آزاد مقابل ذوب آهن/ شکست میزبانان انتهای جدولی

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که در دور رفت لیگ، ذوب آهن را شکست داده بود در تهران هم بعد از یک نیمه باخت و با نتیجه نهایی 85 بر 73 برنده شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال دانشگاه آزاد که 3 بار پیاپی در هفته های قبلی لیگ شکست خورده بود در این هفته برای دومین بار ذوب آهن را شکست داد.

ذوب آهن در نیمه اول بازی با نتیجه 33 بر 27 برنده به رختکن رفت اما بعد از تساوی کوارتر سوم و برد 38 بر 20 دانشگاه در کوارتر آخر، بازی با نتیجه 85 بر 73 به نفع تیم تهرانی تمام شد.

تیم ذوب آهن در این دیدار رضا لطفی و روزبه ارغوان دو بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و در طرف دیگر هم غیبت پویا تاجیک و ابراهیم توماس در تیم دانشگاه آزاد توازن میان دو تیم را حفظ کرده بود.

دانشگاه آزاد که تا کوارتر سوم هم از حریف اصفهانی خود عقب بود در ابتدای نیمه دوم با نتیجه 53- 53 بازی را مساوی کرد و پس از آن تا پایان، نتیجه را در اختیار داشت.

حسن زاده، برترین بازیکن زمین

محمد حسن زاده بازیکن دانشگاه آزاد با 38 امتیاز ستاره این دیدار بود. حسن زاده 11 ریباند هم داشت تا بازی را با آمار دبل دبل و بالاترین تاثیرگذاری در زمین تمام کند.

سایر نفرات برتر:

دانشگاه آزاد: میثم میرزایی 19 امتیاز، 5 ریباند و 3 پاس گل؛ محمد جمشیدی 15 امتیاز، 4 ریباند و 7 پاس گل

ذوب آهن: علی باهران 14 امتیاز و 4 پاس گل؛ ایمان زندی 12 امتیاز؛ اسلاوکو ورانز 14 امتیاز، 11 ریباند و 3 بلاک شات؛ عباس محبت 15 امتیاز و 8 ریباند

مهرام برنده از گرگان خارج شد

تیم بسکتبال مهرام با وجود شرایط جوی هفته اخیر به شمال کشور سفر کرده و در دیدار با گرگان ابتدا 37 بر 33 نیمه اول را واگذار کرد اما در پایان با نتیجه 69 بر 63 برنده شد. مهرامی ها در آخرین دیدار فصل عادی با پتروشیمی روبرو می شوند و گرگان هم یک دیدار خارج از خانه مقابل همیاری زنجان خواهد داشت.

نهمین برد هفت الماس

شاگردان محمدرضا اسلامی با پیروزی 76 بر 69 مقابل نیروی زمینی به نهمین برد خود در لیگ رسیدند. هر چند تیم نیروی زمینی در 3 کوارتر اول بازی برنده شد اما با باخت 23 بر 10 در کوارتر آخر، نتیجه نهایی را واگذار کرد.

علی اله وردی بازیکن هفت الماس با 20 امتیاز و 4 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود. محمد یوسف وند 7 امتیاز، 9 ریباند، 4 پاس گل و 6 توپربایی داشت و وحید اسلامی هم 20 امتیاز به امتیازات تیمش اضافه کرد.

امیر صدیقی با 20 امتیاز و 8 ریباند در کنار شهریان با 13 امتیاز و 8 ریباند بهترین های آماری نیروی زمینی بودند.

3 دیدار معوقه این هفته روز پنجشنبه 24 بهمن برگزار می شود.
برچسب ها: دانشگاه ، ذوب ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.