مهندس پیمان سنندجی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه خطوط بی.آر.تی بایستی قابلیت حرکت در تمام نقاط شهر را داشته باشند، افزود: در حال حاضر فاز اول خط پنج سامانه اتوبوسهای تندرو ازمیدان رسالت تا میدان آرژانتین است، البته مقرر بود تا این خط تا میدان المپیک ادامه داشته باشد که در فاز دوم اجرای این پروژه این مهم محقق خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای اجرای فاز دوم دو گزینه مد نظر است تا خط پنج بی.آر.تی را به میدان المپیک برساند، یکی عبور این خط از بزرگراه همت و امتداد تا میدان المپیک و دیگری بدون ورود اتوبوس به میدان آرژانتین و ادامه خط از بزرگراه حکیم و ورود به میدان المپیک خواهد بود که هر دو گزینه چندین ماه است که در حال بررسی است و به محض حصول نتیجه عملیات اجرایی آغاز میشود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در خصوص وجود پست فشار قوی در وسط بزرگراه حکیم، یادآور شد: با توجه به اینکه اتوبوسهای بی.آر.تی چپ در هستند امکان قرارگیری خط بی.آر.تی در وسط بزرگراه وجود ندارد و البته باید ضریب استفاده شهروندان از این خط در بزرگراه حکیم در نظر گرفته شود.
سنندجی خاطرنشان کرد: حداکثر تا پایان سال یا ابتدای سال آتی مطالعات در خصوص امتداد خط پنج بی.آر.تی بررسی و اجرای فاز دوم آن آغاز خواهد شد./
انتهای پیام/