سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بامداد امروز :

آتش سوزی در کامیون کمپرسی در حال حرکت/ راننده درمیان آتش سوخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک دستگاه کامیون کمپرسی و مصدومیت شدید سرنشینان آن خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 00:30 دقیقه بامداد امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از طریق یک دستگاه کامیون کمپرسی و محبوس شدن راننده درداخل کامیون مطلع شد و بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه در غرب به شرق جاده خاوران نرسیده به سه راهی سیمان اعزام شد.  
 
وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه کامیون حامل خاک درحال حرکت برای گرم کردن داخل کامیون از پیک نیک استفاده کرده بود که به یکباره پیک نیک واژگون و اتاق کامیون دچار حریق شده است .  
 
همچنین کنترل کامیون از دست راننده خارج و پس از انحراف از سطح جاده با گاردریل برخورد و واژگون می‌شود. 

ملکی افزود: در داخل کامیون دو سرنشین حضور داشت( که پدر و پسر بودند)، پسر 26 ساله بعد از رسیدن نیروهای امدادی از داخل کامیون خارج می‌شود اما پدر 57 ساله در داخل کابین گرفتار و کامیون نیز کاملا شعله‌ور می‌شود. 

وی اظهار داشت: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند پس از مهار حریق راننده را که دچار سوختگی شدید شده بود از داخل کامیون خارج و به مراکز درمانی منتقل می‌کنند.  
 
این مقام مسئول در آتش‌نشانی خاطر نشان کرد: مقداری از گازوئیل کامیون در سطح جاده ریخته شده بود،‌آتش نشانان با کمک جرثقیل کامیون را به حاشیه جاده انتقال دادند و پس از پاک سازی و ایمن سازی محل در ساعت 2:00 بامداد عملیات را به پایان بردند.  
انتهای پیام/  

برچسب ها: بامداد ، آتش ، کامیون ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.