سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

در پی پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان هستم

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: در پی پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان این تیم هستم.

یمینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ افزود: با وجود همه مشکلات و بی پولی در باشگاه یک تنه تا اینجا تیم را اداره و هدایت کردم.

وی با اشاره به مشکلات مالی بازیکنان و کادرفنی تیمش تصریح کرد : سه ماه از حقوق بازیکنان عقب افتاد که به زودی این حقوق هم به آنها پرداخت می شود.

مدیرعامل صنعت تصریح کرد: این نوید را به تمام مردم شهر ساری و بازیکنانم می دهم که حداقل مشکل تیم تا قبل از بازی شیراز حل شود.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری گفت: : تغییر تحول مدیریتی در باشگاه فقط در حد حرف بود و فقط برای رفع مشکلات تیم با جمشید پناه معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان خلردی نایب رئیس هیئت فوتبال استان و دیگر اعضا جلسه ای برگزار شد.

وی گفت: با تمام قوا به کار خودم به عنوان مدیریت باشگاه ادامه خواهم داد و از همین جا اعلام می کنم که هرکسی دوست دارد به تیم فوتبال صنعت ساری کمک کند در باشگاه به روی همه این دوستان باز است و ما هم از این کار استقبال می کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال صنعت ساری ابراز داشت: این تیم متعلق به مردم شهر ساری است و ماهم امانتدار مردم ساری هستیم .

یمینی در پااین با اشاره به اینکه صنعت ساری از مدعیان صعود است، افزود: به تمام مردم ساری این امید را می دهم که این تیم را به روزهای اوجش برگردد و همچنین از مسئولان ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان در خصوص پیگیری و مشکلات باشگاه تشکر می کنم.
/انتهای پیام/ش ك


 

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.