سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

مدیریت بکارگیری ماشین آلات،مهم ترین اولویت راهداران در غرب مازندران

وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید از راههای غرب مازندران گفت : با توجه به تامین ماشین آلات راهداری در منطقه ، مدیریت بکارگیری از آنها ، مهم ترین اولویت کاری راهداران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ آخوندی با اشاره به ارتفاع یک متر و 70 سانتی متری برف در مناطق گوناگون مازندران افزود: نجات جان انسان های گرفتار شده در برف ، اولویت اصلی مسوولان در امداد رسانی به این مناطق است و در این زمینه امدادرسانی های متعددی به افراد در راه مانده و گرفتار در کولاک انجام شد .

وی تصریح کرد : با توجه به حجم بالای برف و با هماهنگی به عمل آمده 30 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری از استانهای قزوین ، گلستان ، خراسان شمالی ، تهران ، البرز ، زنجان ، سمنان و همدان به مازندران ارسال شد و در حال حاضر مشغول پاکسازی و بازگشای جاده های شهری و روستایی هستند .

وزیر راه و شهرسازی افزود : با وجود امکانات و تجهیزات موجود ، نیاز سخت افزاری برای بازگشایی راهها وجود نداشته و تنها عامل برای تسریع در اجرای عملیات راهداری ، مدیریت بکارگیری از این امکانات و تجهیزات است.

آخوندی ادامه داد : مناطق غرب مازندران شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته اند و امیدواریم تا 48 ساعت آینده همه مسیرهای ارتباطی بازگشایی شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: اداره کل راه و شهرسازی مازندران در قالب 35 اکیپ راهداری و بکارگیری 160 دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری اقدام به برفروبی و یخ زدایی 180 کیلومتر از راههای اصلی و شریانی غرب استان کرد ./ش ك
/انتهای پیام
برچسب ها: تامین ، ماشین ، آلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.