سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

تاکید بر احداث زیرساخت های مناسب در مازندران

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت : نامناسب بودن زیرساخت ها در غرب مازندران ، یکی از دلایل بروز بحران پس از بارش سنگین برف هفته گذشته در این منطقه بود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ احمدی در جلسه بررسی مشکلات مناطق آسیب دیده ناشی از برف سنگین غرب مازندران در نوشهرافزود: در سال های گذشته در هیچ کدام از شهرهای مازندران، زیرساخت مناسب برای مواقع بحرانی ساخته نشده که در صورت تداوم روزهای بحرانی ، آسیب های فراوانی به مردم استان وارد خواهد شد .

وی تصریح کرد : از زیرساخت هایی که باید در کمترین زمان ممکن ایجاد و به بهره برداری برسد ، نیروگاه 500 مگاواتی نوشهر است که می تواند مشکل کمبود برق مناطق غرب مازندران را در مواقع بحرانی و پرمصرف به طور کامل برطرف کند .

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت : نیمه کاره ماندن این طرح بزرگ ، حدود یک میلیون جمعیت ساکن شهرها و روستاهای غرب مازندران را با مشکل دائمی قطع جریان برق در ایام گوناگون سال مواجه خواهد کرد .

احمدی افزود : مشکل نامناسب بودن زیرساخت های لازم ، فقط مختص غرب مازندران نیست و دیگر شهرهای این استان نیز با این کمبودهایی در همین زمینه دست و پنجه نرم می کنند .

وی تصریح کرد : در حال حاضر از ساکنین 14 روستای شهرستان رامسر اطلاع چندانی در دست نیست و لازم است ارگان های خدمات رسان ، با کار بدون وقفه و در کمترین زمان ممکن ، علاوه بر باز کردن جاده دسترسی ، آب و برق این روستاها را نیز وصل کنند ./ش ك
/انتهای پیام
برچسب ها: بارش ، سنگین ، برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.