سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

امام خمینی(ره) با افروختن شعله انقلاب، بنیان فکری غرب را متزلزل کرد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: امام خمینی(ره) با افروختن شعله انقلاب اسلامی و بنیان نظام الهی تمامی زیرساخت های فکری غرب علیه ایران را بهم ریخت.

ˈمحمود صفریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: انقلاب اسلامی به دست بزرگ مرد تاریخ، امام خمینی (ره) و رشادت های آحاد مختلف این مرز و بوم به پیروزی رسید که این دوران پر برکت برای ملت ایران افتخاری است.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام و مسلمانان با فروپاشی حکومت ظلم ستیز طاغوت به عظمتی ماندگار دست یافتند، خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر ایامی است که به لطف خدا و به واسطه امام راحل و مردم این دیار، دست دشمن از بلاد اسلامی کوتاه شد و امروز وظیفه همه است که در پاسداشت آن ایام بکوشیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند، رمز پیروزی انقلاب اسلامی را حضور پرشور و شعور آحاد مختلف جامعه در صحنه خواند و بیان کرد: دهه فجر، ایام تجدید میثاق ملت ایران با آرمان های امام خمینی(ره)، ولایت و رهبری است و ملت ایران با همدلی آرمان های بلند انقلاب را محقق و حفظ می کنند.

صفری تبیین گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی برای نسل جوان و بیان دستاوردهای علمی و جلوه های کارآمدی نظام را از مهم ترین وظایف مسوولان در دهه فجر انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: امروز موج بیداری اسلامی در تمامی جهان رو به توسعه است و همه ما وظیفه داریم با تبیین ارزش های انقلاب این جایگاه بلند را ارج نهیم.

این مقام مسوول با اشاره به اقدامات اخیر تیم دیپلماسی ایران در مذاکره با گروه 5+1 افزود: اگر روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بین مردم و مسوولان حفظ شود تحریم ها نیز نمی تواند ملت ایران را نگران کند./ش ك


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.