سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

صادرات بیش از 171 میلیون دلار کالا از استان چهارمحال و بختیاری

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال، 397 میلیون و 700 هزار تن کالا به ارزش 171 میلیون و 300 هزار دلار از گمرک استان چهارمحال و بختیاری به خارج از کشور صادر شده است.

اسماعیل عامری گلستان گفت: میزان کالای صادر شده ی امسال در مقایسه با سال قبل، از نظر وزنی 31.5 و از نظر ارزش 51 درصد افزایش یافته است.
وی سیمان، فرش، گلیم و گبه، موکت، بادام، آب معدنی، ماهی قزل آلا، غذای ماهی، پرنده های زینتی، کاشی و سرامیک، لوازم خانگی برقی، سنگ های تزئینی و مخزن گاز را از عمده کالاهای صادراتی بیان کرد و افزود: کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، امارات متحده عربی، تاجیکستان، هند، ارمنستان، مالزی و عربستان عمده هدف صادرات استان چهارمحال و بختیاری است.
عامری گلستان تصریح کرد: در 10 ماه امسال همچنین، 10 میلیون و 300 هزار تن کالا به ارزش 40 میلیون و 100 هزار دلار وارد استان چهارمحال و بختیاری شده است.
وی گفت: این میزان واردات در مقایسه با سال قبل از نظر وزنی 31.2 درصد کاهش و از لحاظ ارزش نیز 19.3 درصد رشد داشته است.
معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در 10 ماه امسال، 390 سفارش کالا به ارزش 123 میلیون و 200 هزار دلار در این استان ثبت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد 12 درصد و از لحاظ ارزش 53 درصد کاهش را نشان می دهد./ش ك
برچسب ها: صادرات ، کالا ، چهارمحال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.