سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

انقلاب اسلامی ایران معجزه قرن بود

امام جمعه شهرهای رودهن و پردیس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی معجره قرن بود و نباید از این پیروزی به سادگی گذشت.

 

حجت الاسلام ˈحسین توسلیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: دهه فجر ریشه تمامی مناسبت های انقلاب اسلامی و یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی های ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و حکومت دست نشانده آنان در منطقه است که باید جشن های این ایام به نحو مطلوب، شایسته و در شأن ملت ایران برگزار شود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب، نقش و جایگاه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران با وحدت و همدلی در مقابل ظلم و زور ایستادگی کردند و با هدایت های رهبر کبیر انقلاب، نعمت جمهوری اسلامی را برای ایران به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام توسلی ادامه داد: تلاش دشمن برای براندازی نظام است و تاریخ انقلاب اسلامی گویای تمامی این نقشه ها و طرح هاست و استکبار جهانی و در رأس آن مریکا در صددند تا به هر طریقی به نظام اسلامی ضربه وارد کنند و نظامی منطبق با خواست خود به وجود آورند.

امام جمعه پردیس و رودهن افزود: در همه مقاطع تاریخی خداوند متعال در کنار ملت ایران بوده و به برکت اهل بیت از گردنه های سخت و دشواری عبور کرده و با حضور رهبری آگاه و بصیر تمامی توطئه های دشمن نقش بر آب شده است.

حجت الاسلام توسلی گفت: جشن های دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب، شناساندن اسلام واقعی و تنویر افکار جوانان نسبت به دین مبین اسلام است که باید با محور قرار دادن برنامه های فرهنگی انجام شود.

وی تأکید کرد: دهه فجر ریشه تمامی مناسبت های انقلاب اسلامی است و پیروزی انقلاب اسلامی معجره قرن بود و هیچ کس هم تصور نمی کرد که در مقابل رژیم تا بن دندان مسلح شاه، امام راحل به پیروزی دست پیدا کند و به همین دلیل نباید از این پیروزی به سادگی گذشت./ش ك


برچسب ها: انقلاب ، معجزه ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.