سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

رفع مشكلات سرمايه‌گذاري جذب سرمايه‌گذاران جديد را به دنبال دارد

رئيس كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان گفت: پروژه‌هاي سرمايه‌گذاري در چهار منطقه شهرداري همدان بايد مشخص و به اين كميسيون ارائه شود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛ علي رضايي در كميسيون اقتصاد، سرمايه‌‌گذاري و گردشگري شورا با بيان اين مطلب افزود: رفع مسائل و مشكلات موجود با حضور سرمايه‌گذاران مي‌تواند در جذب ديگر سرمايه‌گذاران براي شهر مؤثر باشد.
رضايي با بيان اينكه شورا و شهرداري با تمام توان از سرمايه‌گذاران حمايت مي‌كنند، اظهار داشت: سرمايه‌گذاري به عنوان منبع اصلي ايجاد درآمد پايدار در مديريت شهري برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان، هدف اصلي كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شورا است.
رئيس شوراي اسلامي شهر همدان نيز در اين جلسه اظهار داشت: مسائل و مشكلات شهري در زمينه سرمايه‌گذاران بايد در اسرع وقت حل شود.
رضا ميرزايي حل مشكلات بخش سرمايه‌گذاري را ضروري دانست و اضافه كرد: لازم است فعاليت‌هاي مديريت شهري در زمينه سرمايه‌گذاري با هدف حل مشكلات اين بخش باشد.
شهردار همدان نيز با اشاره به پروژه برج ايرانيان اظهار داشت: فضاي اين برج با مشكل مالكيت مواجه بوده كه با تلاش سازمان سرمايه‌گذاري شهردراي اين موضوع حل شده است.
اميررضا يوسفيان مهمترين امور سرمايه‌گذاري را بحث مالكيت و اسناد آن دانست و افزود: جلسات متعددي با سرمايه‌گذاران مختلف براي پروژه برج ايرانيان تشكيل شده و طراحي برج توسط طراحان به نام كشور تهيه شده است.
يوسفيان اضافه كرد: مقرر شده سرمايه‌گذاران طرح در جلسه كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري يا صحن شورا حضور يافته و مذاكرات لازم صورت پذيرد كه پس از تأييد تفاهم‌نامه‌هاي لازم منعقد گردد.گفتني است در اين جلسه طرح‌هاي بزرگ سرمايه‌گذاري مشترك شهرداري در سال 93 مورد بررسي قرار گرفت./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.