سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

صدور 7 موافقت اصولی جهت تاسیسات گردشگری درکاشان

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان از صدور موافقت اصولی 7 طرح در قالب زیر ساخت های گردشگری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، " مهران سرمدیان" افزود: این زیرساخت ها شامل 1 اقامتگاه گردشگری ،2 مهمانپذیر،1 زائر سرا،1 مجتمع گردشگری و 2 اقامتگاه سنتی در شهرستان کاشان است که با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در سال جاری موفق به اخذ موافقت اصولی از اداره کل استان اصفهان شد.

وی با اشاره به قابلیت های قابل توجه سرمایه گذاری در بخش گردشگری شهرستان کاشان گفت: تعدادطرح های در حال احداث 12واحد می باشد که این طرح ها 5 اقامتگاه سنتی،یک مجتمع گردشگری،یک اقامتگاه،دو هتل، سه مهمانپذیر را شامل می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان یاد آور شد: در همین راستا اسامی 200نفر به سامانه رصد اشتغال وزرات تعاون،کار و رفاه اجتماعی ارسال شده که طبق این آمار این اداره توانسته است سهم 100درصد تعهد اشتغال خود را به انجام رساند. در این فرایند اسامی 20 سرمایه گذار،62 هنرمند صنایع دستی، 111 نفر شاغل در تاسیسات گردشگری و 7 پیمانکار در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: فرصت های ویژه سرمایه گذاری متعدد اعم از دو محور و دو منطقه نمونه و هفت روستای هدف گردشگری در شهرستان کاشان آماده حضور هر چه بیشتر سرمایه گذاران می باشد.

این مقام مسئول اذعان داشت: موقعیت ویژه شهرستان کاشان با توجه به همجواری کویر و کوهستان های سرسبز بستر مناسبی جهت جذب گردشگران و مخاطبان خارجی و داخلی را فراهم نموده که ایجاد زیر ساخت های مناسب گردشگری برای پاسخگویی به نیازهای ایشان را در پی داشته و همین ویژگی و نیاز باعث ترغیب بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در ایجاد زیرساخت های گردشگری در سال های اخیر شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان تاکید کرد: هدف مسئولین شهرستان به خصوص این اداره برنامه ریزی جهت افزایش ماندگاری گردشگران و ارتقاء زمان اقامت ایشان در کاشان است که امیدواریم با هماهنگی همه اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان کاشان این مهم در آینده نزدیک تحقق یابد. /


انتهای پیام/ش ك

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.