سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر اقتصاد فرانسه؛

سفر هیات اقتصادی فرانسه به ایران، نشان دهنده "تساهل" در روابط با تهران نیست

وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه تاکید کرد، سفر هیات اقتصادی فرانسه به ایران با چشم اندازی بلند مدت و آبنده نگرانه انجام شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز:"پی یر مسکوویسی" وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه روز چهارشنبه گفت:سفر هیات تجاری فرانسه به ایران نشان دهند "برخورد ملایم" طرف فرانسوی با تهران نیست.

وی در یک گفتگوی خبری گفت:این سفر با توجه به آینده انجام شده است و سفر هیات تجاری فرانسه به ایران نیز با انتقاد آمریکا روبرو شده است.

این وزیر فرانسوی در واکنش به سخنان دیروز "وندی شرمن" معاون وزیر امور خارجه آمریکا در مقابل کنگره این کشور، گفت:هدف از این سفر مانند دیگر سفرها  "برقراری ارتباط تجاری" نیست.

مسکوویسی گفت:به اعتقاد من سفر این هیات اقتصادی به تهران نشان دهنده امر متفاوتی با آنچه که بیان می شود، است و سفر هیات اقتصادی نشان دهنده پایبندی ایران به تعهدات خود بوده و اوضاع نیز آنگونه که باید در حال جریان است.

وی افزود:نباید این سفر به منزله برخورد ملایم پاریس در روابط خود با تهران تلقی شود بلکه باید آن را نگاهی به آینده که با "دور اندیشی و مذاکره" همراه شده است، نگاه کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرانسه ، ایران ، هیات ، تجاری ، سفر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.