سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا‌محمدی در تذکر شفاهی:

رئیس‌جمهور از عدم استقبال توافق‌نامه ژنو در همه اقشار عصبانی بود

نماینده مردم خرم‌آباد گفت: رئیس‌جمهور از عدم استقبال توافق‌نامه ژنو در همه اقشار جامعه عصبانی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "ابراهیم آقامحمدی" نماینده مردم خرم‌آباد، در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به سخنان رئیس‌جمهور در میان دانشگاهیان گفت: انتقاد رئیس‌جمهور از دانشگاهیان برای عدم اظهارنظر درباره توافق‌نامه ژنو نشان‌دهنده آن است که آقای روحانی از عدم استقبال این توافق‌نامه در همه اقشار عصبانی است.

وی افزود: رئیس‌جمهور مدام می‌گوید که من سرهنگ نیستم بلکه حقوق‌دانم با این وجود مانند یک سرهنگ به اساتید دانشگاه دستور داده که از توافق‌نامه ژنو دفاع کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: هیچ‌یک از اعضای کمیسیون امنیت ملی درباره توافق‌نامه ژنو توجیه نیستند، با این وجود چگونه مردم و فرهیختگان می‌توانند درباره توافق‌نامه ژنو اظهار نظر کنند.

وی با اشاره به سخنان اخیر وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: سخنان اخیر آقای ظریف، اظهارات مشاعی درباره دوستی با مردم اسرائیل را یادآوری می‌کند.

حجت‌الاسلام "سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد" در پاسخ به تذکر آقامحمدی گفت: ما نمی‌خواهیم سیاسی رفتار کنیم مسئله هسته‌ای با تصمیم‌گیری نظام پیش می‌رود و این مسئله در چارچوبی به نام دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بحث می‌شود.

وی افزود: ابته این امر منافاتی با نقد ندارد، مسائل اساسی نظام با رصد مدیران ارشد دنبال می‌شود و منافع ملی مورد حراست و حفاظت جدی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ژنو ، اقشار ، عصبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.