سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویژه برنامه تحویل سال 93 شبکه تهران با رامبد جوان

ویژه برنامه تحویل سال 93 شبکه تهران به تهیه کنندگی "جواد فرحانی" و کارگردانی "رامبد جوان" در سه بخش نمایشی، پلاتوها و گزارشات طراحی شده است.

"عبدالرضا عالی زاده" مدیر گروه تفریحات و سرگرمی شبکه تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه در سه بخش نمایشی، پلاتوها و گزارش‌ها طراحی شده که مخاطبان دراین برنامه شاهد حضور چهره‌های هنری هستند که این کار به نویسندگی "سجاد افشاریان" بعنوان سرپرست نویسندگان و تهیه کنندگی "جواد فرحانی" و کارگردانی "رامبد جوان" تهیه می‌شود.
 
وی افزود: بخش نمایشی روایتگر یک خانواده پرجمعیت و جذاب است که یکی از پسرهای خانواده برای سال تحویل از خارج کشور به ایران می‌آید و در فرآیند فضاهای متفاوتی قرار می‌گیرد که قرار است این بخش نمایشی در 14 قسمت 15 دقیقه‌ای تولید شود.
 
عالی‌زاده درخصوص پلاتوها نمایشی ادامه داد: رامبد جوان با حضور در نقاط مختلف استان تهران یک فضای جذاب و فانتزی را به تصویر می‌کشد.
 
وی درخصوص بخش سرگرمی ضمن اشاره به حضور چهره‌های خاص و دوست داشتنی گفت: این بخش به گفتگوها و تبریکات نوروزی و همچنین احساس شهروندان در روزهای پایانی تحویل سال اختصاص دارد.
 
وی خاطر نشان کرد: این برنامه از ساعات اولیه روز 29 اسفند تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت که پخش فیلم‌های سینمایی شاد و تماشاخانه ویژه کودکان از بخش‌های دیگر این ویژه برنامه است.
 

انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد
۰۸:۴۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
درود بر رامبد جوان امیدوارم برنامه خوبی رو تنظیم کنه مثل همیشه.