سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دستور کار ویژه مدیریت شهری منطقه 9 قرار گرفت ؛

پاکسازی بزرگراهها و معابر شریانی ورودی غربی تهران / مشکلی در محورهای مواصلاتی میدان آزادی وجود ندارد

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به ادامه بارشهای نزولات جوی در پایتخت از پیگیری ویژه عوامل خدمات شهری در قالب عملیات پاکسازی معابر سطح منطقه خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس سیدعلیرضا حسینی در این خصوص اظهار داشت: با وجود ادامه بارش برف ، عوامل خدمات شهری منطقه در آماده باش کامل بوده و بصورت شبانه روزی اقدام به عملیات پاکسازی ، سهولت تردد و ایمن سازی معابر می کنند.
 
وی افزود: به دنبال بارش برف از چند روز گذشته در سطح کشور و به ویژه پایتخت ، تردد در سطح معابر شهری و همچنین محورهای مواصلاتی به کندی انجام می شد که خوشبختانه با تلاش اکیپهای شهرداری منطقه 9، در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی با استان البرز و درون محدوده جریان دارد.  
 
حسینی تصریح کرد: همزمان با بارش برف ، این شهرداری با آماده باش به همه نیروهای خود و با استفاده از امکانات و وسایل برف روبی نسبت به پاکسازی معابر سطح شهر اقدام کرده و این عملیات همچنان ادامه دارد.
 
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام وضعیت جوی ، مقرر شده تا اکیپ های برف روبی نواحی و حوزه شهری منطقه بصورت آماده باش طی 24 ساعت آینده با کلیه تجهیزات و ادوات مورد نیاز در سطح محدوده حضور داشته باشند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.