سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ؛

تورهای فرهنگی برای 800 نفر از دانش آموزان منطقه 7 برگزار می شود

رئیس اداره شهروندی منطقه 7 از برگزاری 16 تور فرهنگی برای 800 نفر از دانش آموزان سطح منطقه در قالب طرح شهر در دست بچه ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نادیا طاری با اعلام این مطلب افزود: به مناسبت دهه فجر و یوم الله 22 بهمن 800 نفر از دانش آموزان سطح منطقه هفت در قالب 16 تور از کاخ های سعدآباد، گلستان وموزه ها، مراکز فرهنگی، فرهنگسراهای خاوران و اسوه، برج آزادی، مرکز خلاقیت آینده سازان و بهشت زهرا (س) بازدید خواهند کرد.
 
وی تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباط مستقیم با دانش آموزان و رویارویی آنها با فرایندها و ظرفیت های مدیریت شهری، اداره کل آموزشهای شهروندی اقدام به تدوین طرح "شهر در دست بچّه ها" کرده است.
 
رئیس اداره شهروندی منطقه 7 یادآور شد: این طرح با اهداف آشنا سازی دانش آموزان با فرایندها و مفاهیم مدیریت شهری، آگاه سازی دانش آموزان از ظرفیت ها و اماکن علمی و هنری و تاریخی شهر تهران، تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان در سطوح مدرسه و محله، ارتقاء روحیه امید و نشاط و افزایش تحرک و پویایی در فعالیت های جمعی و گروهی دانش آموزان، کمک در جهت برقراری ارتباط آگاهانه و مسئولانه دانش آموزان با سطوح مختلف جامعه شهری برپا می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: اداره آموزش های شهروندی منطقه هفت به منظور توسعه آموزشهای همگانی، ارتقاء و بهبود گفتمان رایج اجتماعی درباره شهرداری تهران در میان کودکان، نوجوانان و جوانان و افزایش سطح آگاهی های همگانی در خصوص اهداف وظایف و مأموریت های مدیریت شهری و تلاش در جهت اصلاح رفتارهای اجتماعی با ارائه ی آموزش ها و الگوهای مناسب اقدام به برگزاری تورهای آموزشی در مدارس به خصوص مدارس مشمول طرح شهردار مدرسه خواهد کرد.
برچسب ها: انقلاب ، شهروند ، گلستان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.