سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام‌والمسلمین پورمحمدی در جمع خبرنگاران:

به دنبال افزایش اختیارات وزیر دادگستری نیستم و نیازی هم ندارم

وزیر دادگستری گفت: برای افزایش اختیارات نیامده‌ام بلکه برای این پا به عرصه گذاشته‌ام تا جایی که توان دارم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنم و اگر افزایش اختیاری اتفاق افتاد آن موقع اقدامات بعدی را انجام می‌دهم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی" وزیر دادگستری در جمع خبرنگاران با اشاره به تاسیس صندوق حمایت از بزه‌دیدگان گفت: این صندوق تاسیس شده و در حال حاضر نیز فعال است، همچنین در لایحه بودجه سال 93 نیز سهم خوبی برای آن در نظر گرفته شده که انشالله در صحن علنی تصویب شود.

وی با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در خیابان جمهوری تصریح کرد: به اندازه کافی محقق داریم که این موضوع را بررسی کند و ما منتظر جواب این محققان هستیم.

وزیر دادگستری درباره افزایش اختیارات وزیر دادگستری اظهار داشت: در اینباره مجلس باید تصمیم‌گیری کند، من به دنبال افزایش اختیار خودم نیستم و نیازی هم ندارم.

وی ادامه داد: بنده برای افزایش اختیارات نیامده‌ام بلکه برای این پا به عرصه گذاشته‌ام که تا جایی که توان دارم از ظرفیت‌های موجود استفاده کنم و اگر افزایش اختیاری اتفاق افتاد آن موقع اقدامات بعدی را انجام می‌دهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: لایحه ، فعال ، تاسیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.